هفته فرهنگی ایران با شکوهی تازه در آفریقای جنوبی

این فستیوال از روز شنبه، ۲۵ فروردین، ساعت ۹:۰۰ تا ۱۵:۳۰، در مرکز تجارت ایران واقع در ۱۳۰ Sandton Drive، ژوهانسبورگ آغاز و تا روز پنجشنبه، ۳۰ فروردین، استمرار خواهد داشت

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی رایزنی فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در آفریقای جنوبی با مشارکت موسسه سیمرغ اندیشه نگار و ده موسسه و مرکز فرهنگی دیگر، اقدام  به برگزاری هفته فرهنگی ایران در آفریقای جنوبی  می کند. این رویداد در سه شهر مطرح آفریقای جنوبی، از جمله ژوهانسبورگ، پرتوریا و کیپ تون، برپا خواهد شد.
در این هفته فرهنگی، بازدیدکنندگان شاهد به نمایش گذاشته شدن گستره‌ای از هنر دستی اصیل، پارچه‌های قومی ارزشمند، سوغاتی‌های خاص، انواع آجیل و خشکبار، به همراه اسباب بازی‌های فکری و نوآورانه خواهند بود. همچنین یک نمایشگاه مجازی بی‌مانندی آراسته شده است تا بازدیدکنندگان را به مجازی‌ترین سفر فرهنگی دعوت کند.
این فستیوال از روز شنبه، ۲۵ فروردین، ساعت ۹:۰۰ تا ۱۵:۳۰، در مرکز تجارت ایران واقع در ۱۳۰ Sandton Drive، ژوهانسبورگ آغاز و تا روز پنجشنبه، ۳۰ فروردین، استمرار خواهد داشت. رویداد در روز چهارشنبه به ویژه در رایزنی فرهنگی سفارت ایران در پریتوریا و در روز پایانی در قلعه امید نیک کیپ تون دنبال خواهد شد.
 از عموم مردم و علاقمندان به غنای فرهنگی ایران در ژوهانسبورگ دعوت به عمل می‌آید ،تا با حضور در این رویداد باشکوه، زیبایی‌ها و نوآوری‌های فرهنگی ایرانی را تجربه کنند. 
کد خبر 1758576

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha