سیلی سپاه به رژیم صهیونسیتی در واقع سیلی اسلام بر کفر بود

آیت الله امان الله علیمرادی گفت: سیلی محکمی که سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران بر رژیم صهیونیستی نواخت در واقع سیلی اسلام بر کفر است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، شامگاه امشب (۲۸ فروردین ماه) همایش وعده صادق با حضور آیت الله امان الله علیمرادی نماینده مردم کرمان در مجلس خبرگان رهبری در مسجد امام حسین (ع) شهر عنبرآباد برگزار شد.

آیت الله امان الله علیمرادی در این همایش، گفت: سیلی محکمی که سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران بر رژیم صهیونیستی نواخت در واقع سیلی اسلام بر کفر است.

نماینده مردم کرمان در مجلس خبرگان رهبری افزود: این توفیق جمهوری اسلامی در زدن سیلی محکم بر کفر به برکت پیروی از تعالیم قرآن کریم و امیرالمومنین علی (ع) است که باعث کسب قدرت، عزت، شرافت و قوت برای ایران شد.

وی با اشاره به عنصر اصلی تمایز ایران فعلی با ایران گذشته، ابراز کرد: به برکت انقلاب اسلامی، مجاهدت های امام راحل و خون شهدا در این کشور یک نظام سیاسی شکل گرفت که در راس آن مجتهد جامع الشرایط، اسلام شناس و پایبند به اسلام قرار دارد.

آیت الله علیمرادی خاطرنشان کرد: رکن اساسی و بنیادین همه این عزت ها، قوت ها و شرافت ها، جایگاه ولایت فقیه است اگر در نظام سیاسی ما چنین شأن و جایگاهی، قطب مستقیم و استقامت بخشی، رکن استوار و استواری بخشی، حقیقت روشن و روشن بینی نبود ما اکنون به رغم این همه تحریم ها، فشارها، دشمنی ها، نامردی هایی که دنیا نسبت به کشور ما اعمال کرده و می کند به این قوت و قدرت نمی رسیدیم پس باید جا قدر جایگاه ولایت فقیه را بدانیم.

نماینده مردم کرمان در مجلس خبرگان رهبری اظهار کرد: امروز می بینیم که نوک پیکان تهاجمات و حملات دشمنان متوجه مرکز قدرت ایران یعنی جایگاه ولایت فقیه است.

 وی تصریح کرد: خدا را بر نعمت بزرگ ولایت فقیه شکر می کنیم نعمتی که هم حقایق دین و واقعیت های زمانه را بیان می کند و هم مایه استقامت و عامل ترویج معنویت است و هم اهل احسان، دستگیری و مهرورزی است و همه ملت را به سمت مهرورزی و به تواصی دعوت می کند.

آیت الله علیمرادی با بیان اینکه جایگاه ولایت فقیه باعث شده تا ملت ایران مایه سربلندی امت اسلامی شود، عنوان کرد: زمانی دشمنان هر حرکتی می خواستند علیه امت ها و ممالک اسلامی انجام دهند، شدنی بود اما امروز به برکت انقلاب اسلامی ایران آنچه که دشمنان می خواهند نمی شود اما آنچه که اسلام و جمهوری اسلامی می خواهد، می شود.

نماینده مردم کرمان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه یکی از نکات مهم در پایداری و عامل عزت و سربلندی ایران، مسئله وحدت است، تاکید کرد: حفظ وحدت همه اقوام با جهت گیری های سیاسی بسیار مهم است به طوری که مقام معظم رهبری بر این مهم تاکید دارند.

وی بیان کرد: فصل دیگری از عزت ملت ایران این است که آغازگر و پرچم دار یک تمدن انسانی است که مشخصات اصلی آن دشمن بودن با ظالم و حمایت کردن از مظلوم است.

آیت الله علیمرادی اظهار کرد: همه دنیا می بینند که این ملت و نظام سیاسی یکی از خصوصیاتش این است که یقه ظالم را می گیرد و کمک مظلوم است این حقیقتا همان دستور ائمه طاهرین است.

نماینده مردم کرمان در مجلس خبرگان رهبری خاطرنشان کرد: ملت ایران با این عملکرد اکنون بشریت را به سوی تمدن اسلامی فرا می خواند.

وی ابراز کرد: مایه عزت، شرافت، افتخار و کرامت این ملت است که در خط مقدم تقابل با تمدن شریر، انسان کش، کودک کش و بیمار کش غربی ها و مستکبران عالم است.

آیت الله علیمرادی با بیان اینکه آغاز شکل گیری این تمدن مبارک معنوی و عقلانی، امیرالمومنین علی (ع) است، عنوان کرد: مبنای این معنویت و عقلانیت، بندگی خدا و اجتناب از معصیت خدا است این تمدن در عالم خود را نشان می دهد.

نماینده مردم در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه عالم موضع غرب در قبال غزه و فلسطین و مواضع ایران را در برابر آنها می بیند، ابراز کرد: همه وجدان های آزاد و همه دل های شیفته حق و حقیقت بر عملکرد ملت ایران و نوع تمدنی که این ملت آغاز کرده، صحه می گذارند.

وی تصریح کرد: همه دل های پاک تمدن شرور غربی را در قبال غزه و فلسطین را نکوهش کرده و دولت های غربی و سازمان های بین المللی را که در برابر جنایات رژیم صهیونسیتی نه تنها نمی ایستند بلکه کمک هم می کنند را لعن و نفرین می کنند.

کد خبر 1759202

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha