امام جمعه کرج:

مهمترین بخش عمق راهبردی نظام اسلامی توسط سپاه حفاظت می‌شود

شورای انقلاب فرهنگی مهترین نقش را در مهندسی فرهنگی کشور دارد
مهمترین بخش عمق راهبردی نظام اسلامی توسط سپاه حفاظت می‌شود

آیت الله حسینی همدانی با اشاره به برنامه سپاه هراسی به عنوان یکی از برنامه های استکبار و رژیم صهونیستی گفت: مهمترین بخش عمق راهبردی نظام اسلامی توسط سپاه حفاظت می شود. سپاه نماد است. با نیروهای چهارگانه خود نماد یک جریان زمینه ساز تشکیل مقاومت جهان اسلام است. 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز، آیت الله سیدمحمدمهدی حسینی همدانی با توصیه خود و دیگران به رعایت تقوای الهی در خطبه های نماز جمعه ۳۱ فروردین گفت: وعده صادق اسرائیل را در دنیا حقیرتر از همیشه و ایران را سربلند و با افتخارتر کرد. دشمنان نتوانستند از این واکنش ایران سوء استفاده کنند و کشورهای استکباری دچار تعارض های متعدد در ابعاد بین المللی شدند.

نماینده ولی فقیه در استان البرز به ۲ اردیبهشت سالروز سالگشت تأسیس نهاد پاسداران انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: سپاه برای حراست و صیانت از انقلاب اسلامی، مأموریتی فراتر از مرزهای جغرافیایی دارد و سپاه بدون مرز مرسوم به سپاه قدس تشکیل شد.

خطیب نمازجمعه کرج تصریح کرد: در حال حاضر حفظ امنیت ارضی برعهده ارتش است ولی سپاه نیز همراه این حفظ امنیت است. مهمترین بخش عمق راهبردی نظام اسلامی توسط سپاه حفاظت می شود. سپاه نماد است. با نیروهای چهارگانه خود نماد یک جریان زمینه ساز تشکیل مقاومت جهان اسلام است. 

وی با بیان این مطلب که دوم اردیبهشت سالروز اعلام انقلاب فرهنگی به فرمان حضرت امام (ره) است توضیح داد: تشکیل انقلاب فرهنگی از طرف حضرت امام خمینی(ره) زمینه تحول و اسلامی شدن دانشگاه ها را ایجاد کرد که طی آن مدتی دانشگاه ها تعطیل شد و پس از بازگشایی اعضای تشکیل انقلاب فرهنگی تغییراتی یافتند و در نهایت با عنوان شورای انقلاب فرهنگی شکل گرفت و کار آن توسعه یافت.  

وی با اشاره به اهمیت جایگاه شورای انقلاب فرهنگی در مهندسی فرهنگی ادامه داد: رهبرمعظم انقلاب همواره نسبت به اهمیت جایگاه شورای انقلاب فرهنگی تأکید داشتند و می فرمایند: مجموعه شورای انقلاب فرهنگی در کشور بی بدیل است؛ اینجا را باید ستاد عالی فرهنگی کشور و مرکز مهندسی کشور به حساب آورد. این بیان خطیر است و خطیر بودن وظائف شورا را بیان می کند لذا باید با قدرت بیشتر در مأموریت های محوله عملیات داشته باشند. 

خطیب نمازجمعه کرج در بخش دیگر سخنان خود به ۲ اردیبهشت سالروز سالگشت تأسیس نهاد پاسداران انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: سپاه برای حراست و صیانت از انقلاب اسلامی، مأموریتی فراتر از مرزهای جغرافیایی دارد و سپاه بدون مرز مرسوم به سپاه قدس تشکیل شد. در حال حاضر حفظ امنیت ارضی برعهده ارتش است ولی سپاه نیز همراه این حفظ امنیت است. مهمترین بخش عمق راهبردی نظام اسلامی توسط سپاه حفاظت می شود. سپاه نماد است. با نیروهای چهارگانه خود نماد یک جریان زمینه ساز تشکیل مقاومت جهان اسلام است. 

به گفته آیت الله حسینی همدانی، یک عمل احمقانه نتانیاهو انجام شد و باعث شد زودتر از موعد خودش را به نابودی نزدیک کند. می خواستند جبهه متحدی از روابط عادی سازی روابط ایران با اسرائیل درست کنند ولی امروز همه برعکس شده است. پیروزی های به دست آمده حاصل مقاومت در راه خدا و روحیه امید و تبعیت از رهبرمعظم انقلاب و گذشتن از پیچ تاریخی است و در این مسیر بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی را باید سرلوحه خود قرار داد تا به آن وعده صادق نزدیک شویم.

امام جمعه کرج توضیح داد: ابتدا از تمامی نیروهای مسلح به خصوص سپاه انقلاب اسلامی، تشکر و قدردانی می کنیم این عزیزان عملیات بزرگی انجام دادند که وعده صادق مبدا شد و دستاوردهای آن بسیار زیادی است. بزرگترین عملیات پهبادهای جهان و اولین حمله ایران غیر اتمی به اسرائیل اتمی انجام شد. موازنه استراتژیکی ایران در جهان برهم خورد و هیمنه نظامی دشمن از بین رفت. 

کد خبر 1759491

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha