عملیات «وعده صادق» پاسخی به موقع به رژیم صهیونیستی بود

حجت‌الاسلام فلاح به اقدامات غرور آفرین نیروی سپاه پاسداران و ارتش جمهوری اسلامی ایران در پاسخ به تجاوزات اخیر رژیم کودک‌کش اسرائیل اشاره کرد و گفت: عملیات«وعده صادق» یک پاسخ به موقع و یک سیلی به صورت رژیم جعلی صهیونیستی بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از تالش، حجت‌الاسلام ابراهیم فلاح در خطبه‌های نماز جمعه بخش کرگانرود این شهرستان با دعوت از نمازگزاران به تقوای الهی،اظهارکرد: تقوای الهی انسان را از افتادن در دام شیطان و گناه و معصیت محافظت می‌کند.

امام جمعه بخش کرگانرود تالش به ماه پر برکت  رمضان که سپری شد اشاره کرد و افزود: باید خداوند را شکر کنیم که عمری برای ماه قرار داد تا بتوانیم از فیوضات این ماه پربرکت بهره‌مند شویم و در مقابل این شکر و سپاس شرک وجود دارد که اگر نتوانیم از خداوند متعال در مقابل این همه نعمت‌ها شاکر باشیم یقینا شرک و وسوسه‌های شیطانی به سراغ‌مان خواهد آمد.

وی در ادامه مومنان نمازگذار را به داشتن ایمان به همراه شکر خداوند سفارش کرد تا از عذاب الهی به دور باشند.

حجت‌الاسلام فلاح اعتقاد به ولایت و ائمه را بزرگترین شکرگزاری دانست و خاطرنشان‌کرد: قدر نعمت امامت و ولایت را در جامعه بدانید.

خطیب نماز جمعه بخش کرگانرود تالش با اشاره به اقدامات غرور آفرین نیروی سپاه پاسداران و ارتش جمهوری اسلامی ایران در پاسخ به تجاوزات اخیر رژیم کودک‌کش اسرائیل، گفت: این اقدام یک پاسخ به موقع و یک سیلی به صورت این رژیم بود.

وی اضافه‌کرد: این عملیات از چند جهت دارای اهمیت است اول اینکه یک ناکامی بزرگ برای صهیونیسم و غرب بود که آنان که به ادعای خود فکر می‌کردند بهترین امکانات را برای مقابله با حملات دارند چگونه با شکست مواجه شدند و دوم اینکه ایران اسلامی از تمام توان خود در این عملیات استفاده نکرد و منتظر بود تا اگر از سوی این رژیم جعلی واکنشی صورت گیرد جواب محکم‌تری به آنها بدهد .

حجت‌الاسلام فلاح از هماهنگی میدانی، رسانه‌ای و دیپلماسی در این عملیات تقدیر کرد و افزود: این هماهنگی باعث شد در سازمان شورای امنیت هم این رژیم کاری نتواند، انجام دهد.

امام جمعه بخش کرگانرود تالش به هدف دشمنان ایران اسلامی و آن هم نشانه گرفتن مکتب و اعتقادات و ایمان امت‌های اسلامی اشاره و ادامه داد: اگر دشمنان ایمان و اعتقاد  جوانان ما را سست کنند دیگر ما توان مقابله با دشمنان را نخواهیم داشت و آنچه ما را در مقابل دشمنان در ۸سال دفاع مقدس پیروز کرد آن اعتقاد و ایمان جوانان کشورمان بود .

و ی در بخش دیگری از سخنان خود به موضوع کشف حجاب اشاره و حجاب را جزء قانون اساسی و شرع ایران اسلامی عنوان کرد و گفت: اگر هر شخصی با هر دینی و از هر کشوری هم وارد ایران اسلامی می‌شود رعایت قانون حجاب برای او الزامی‌است.

حجت‌الاسلام فلاح به به سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به فرمان رهبر کبیر انقلاب اسلامی اشاره و آن را خدمت همه سبز پوشان ایران اسلامی تبریک گفت.

امام جمعه بخش کرگانرود تالش در پایان از نیروی انتظامی  در مقابله با هنجار شکنان عفاف و حجاب تقدیر و تشکر کرد .

کد خبر 1759513

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha