اجرای طرح شنبه‌ها با کتاب در کانون باقرالعلوم(ع) کرمانشاه

مرادی گفت: با توجه به استقبال جوانان مسجد از ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی طرح شنبه ها با کتاب در کانون باقرالعلوم(ع) کرمانشاه اجرا می شود.

خسرو مرادی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان کرمانشاه با اشاره به اجرای طرح شنبه های کتاب در کرمانشاه، گفت:طرح شنبه‌های کتاب در کانون‌های فرهنگی هنری فعال استان‌ها به ویژه کانون‌های دارای کتابخانه، به صورت مستمر برگزار می‌شود.

اجرای طرح شنبه‌ها با کتاب در کانون باقرالعلوم(ع) کرمانشاه

مدیرکانون فرهنگی هنری باقرالعلوم (ع) افزود: کانون‌های فرهنگی هنری مساجد ظرفیتی بسیار عظیم در راستای ترویج ارزش‌های دینی در جامعه به حساب می‌آیند.

وی با اشاره به معرفی کتاب عروج عاطفه در مسجد چهارمین شهید محراب الهیه برای جوانان، تصریح کرد:این کتاب در واقع نگاهی است مجدّد به آن چه از ابتدای خلقت تا انتهای آن در نحوه مواجهه متولّیان دین و سایرین با قیام أبا عبدالله الحسین بوده، و تحت عنوان انقلاب عاطفی حسینی به نقش تک تک متولّیان دین و نیز اهدافی که ایشان با بازآفرینی این حادثه دنبال می نمودند، خواهد پرداخت.

اجرای طرح شنبه‌ها با کتاب در کانون باقرالعلوم(ع) کرمانشاه

خسروی در ادامه با اشاره به فعالیت های دیگر این کانون فعال، اظهار کرد: برگزاری کلاس آموزش قرآن برای مبتدیان، برگزاری کلاس قرائت و روخوانی قرآن، برگزاری مراسمات دینی و اعیاد، برپایی ایستگاه صلواتی در مسجد، برگزاری مسابقات مختلف فرهنگی هنری و برگزاری کلاس احکام از دیگر برنامه های شاخص در ایام گذشته بوده است.

کد خبر 1759802

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha