برگزیدگان چهارمین رویداد ملی فهما آذربایجان‌شرقی تجلیل می شوند

کانون های فرهنگی هنری مساجد شهری و روستایی آذربایجان شرقی که رتبه های برتر چهارمین رویداد ملی فهما را از آن خود کردند؛ تجلیل خواهند شد.

«مرتضی شفیعی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز با با بیان اینکه چهارمین رویداد ملی فهما به عنوان یک فرصت برای رقابت  سالم اعضای کانونهای فرهنگی هنری مساجد کشور به شمار می‌رود، اظهار داشت: این رویداد با هدف شناسایی، ساماندهی، به کارگیری، ارتقاء انگیزه بخشی  و تقویت استعدادهای فرهنگی هنری در سطح کشور برای چهارمین سال پیاپی از بستر سامانه بچه های مسجد اجرا شد که خوشبختانه طبق روال همه ساله، کانون های فرهنگی هنری استان توانستند در رواق های مختلف این رویداد رتبه های برتر و شایسته تقدیر را بدست آورند.

مدیر ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اعلام کرد: کانون فرهنگی هنری حضرت ابراهیم(ص) از شهرستان تبریز در رواق قلم و کانون فرهنگی هنری باب الحوائج از شهرستان ملکان در رواق  هنرهای تجسمی رتبه برتر را از آن خود کردند.

وی افزود: کانون فرهنگی هنری خاتم الانبیاء از روستای بیرق در رواق قران و عترت  و کانون فرهنگی هنری محراب اندیشه از شهرستان تبریز در رواق کتاب جزو کانون های شایسته تقدیر چهارمین  رویداد ملی فهما انتخاب شدند.

شفیعی اعلام کرد: همچنین در رواق نمایش کانون حضرت سکینه (س) از شهرستان مرند و در رواق  مسجد کانون نشاط کانون فرهنگی هنری رهپویان یاس از شهر خسروشهر  رتبه شایسته تقدیر ین رویداد را از آن خود کردند.

بنابراین گزارش، هدیه نقدی برگزیدگان به حساب کانون‌های فرهنگی هنری واریز شده و قرار است طی مراسمی که برای بزرگداشت دهه کرامت برگزار خواهد شد، از مدیرمسئولان این کانون ها تجلیل به عمل  آید.

کد خبر 1759912

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha