جشن‌های زیرسایه خورشید در راستای ترویج سیره امام رضا(ع) اجرا می شود

امامیان گفت:جشن‌های زیرسایه خورشید با مشارکت شبکه جوانان رضوی و کانون خدمت رضوی با همکاری سایر مجموعه‌های فرهنگی در راستای ترویج سیره امام رضا(ع) اجرا خواهد شد.

سید جعفر امامیان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان کرمانشاه  با اشاره به پیش بینی برنامه های دهه کرامت در کرمانشاه، گفت: روز اول تا یازدهم ذی‌القعده، مصادف با ولادت حضرت فاطمه معصومه (س) تا ولادت امام رضا (ع) در تقویم رسمی کشور به عنوان دهه کرامت نام‌گذاری شده است و تمام مفاهیم سازنده‌ای که ما در فرهنگ اسلامی داریم در این دهه تداعی می‌شوند چرا که حرم حضرت معصومه و امام رضا (ع) کانون دعا و قرآن و نیایش است.
مدیر کانون های خدمت رضوی استان کرمانشاه افزود: دهه کرامت امسال از ۲۱ اردیبهشت تا ۳۱ اردیبهشت جاری با میزبان دو کاروان از خدام حرم رضوی در کرمانشاه برگزار می شود.

وی با اشاره به تدارک برنامه های دهه کرامت در کرمانشاه، خاطر نشان کرد: برپایی جشن های دخترانه در کرمانشاه به مناسبت میلاد حضرت معصومه(س)، برگزاری جشن در مناطق محروم و حاشیه‌ای شهر، به برپایی جشن‌های مردمی، برپایی جشن بزرگ سالروز ولادت امام رضا(ع)، اعزام خدام حرم حضرت معصومه(س) به استان، برنامه ریزی برای اطعام ۳۰ هزار نفر با مشارکت خیرین، اعزام دانش آموزان استثنایی به مشهد مقدس گوشه از برنامه های پیش‌بینی شده برای برگزاری در دهه کرامت در استان کرمانشاه است.

امامیان تصریح کرد: اعزام زائر اولی‌ها به مشهد مقدس، پیاده‌روی خانوادگی، برگزاری مسابقات ورزشی و فرهنگی و حضور کاروان خادمان رضوی در بیمارستان‌ها، زندان‌ها، ادارات و شهرها ک روستاها از دیگر برنامه‌های پیش‌بینی شده است همچنین همانند سال های گذشته امسال نیز جشن‌های دهه کرامت  با حضوردو کاروان از خادمان رضوی به همراه پرچم متبرک حرم امام رضا(ع) آغاز می شود.

دبیر کانون‌های خدمت رضوی استان کرمانشاه گفت: جشن‌های زیرسایه خورشید با مشارکت شبکه جوانان رضوی و کانون خدمت رضوی با همکاری سایر مجموعه‌های فرهنگی در راستای ترویج سیره امام رضا(ع) اجرا خواهد شد.

کد خبر 1759948

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha