افتتاح نمایشگاه سلامت در شیروان

همزمان با هفته ملی سلامت، نمایشگاه سلامت با شعار روز جهانی بهداشت در سال ۱۴۰۳ با عنوان "سلامت من، حق من و شعار بومی سازی کشور" در هفته سلامت خانواده با مردمی سازی سلامت برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خراسان شمالی، نمایشگاه هفته سلامت با حضور سرپرست مرکز بهداشت و مسئولان واحدهای ستادی به همت واحد آموزش و ارتقای سلامت و مشارکت سایر واحدها در محل سالن همایش های مرکز بهداشت شیروان برگزار شد.

سرپرست مرکز بهداشت شیروان در آیین افتتاح نمایشگاه بیان کرد: این نمایشگاه در ۱۰ غرفه در خصوص سلامت مردم جامعه به مدت یک هفته برای بازید عموم علاقه مندان دایر است.

نوری اضافه کرد: همزمان با برگزاری هفته سلامت و افتتاح نمایشگاه، خدماتی از قبیل ثبت پرونده الکترونیک، اندازه گیری نمایه توده بدنی، فشار خون، مشاوره تغذیه ای و روانی به مراجعه کنندگان ارائه می شود.

وی خاطرنشان کرد: روانشناسی، آموزش چهره به چهره، توزیع بروشور، پخش اسلایدهای آموزشی برای مراجعان در سالن شهدای مرکز بهداشت، پخش پیام های بهداشتی، آموزش چهره به چهره بهداشت از دیگر برنامه های غرفه سلامت است.

 سرپرست مرکز بهداشت شیروان بیان کرد: همچنین علاوه بر آشنایی با بیماری دیابت و پیشگیری از این بیماری، طرح غربال گری فشارخون، آموزش احیای قلبی ریوی و مشاوره روانشناسی از سوی این مرکز برای بازدید کنندگان انجام می شود.

کد خبر 1760145

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha