مردم سیستان و بلوچستان برای توسعه استان ید واحد باشند

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان انتقاد سازنده به نفع توسعه است، گفت: مردم سیستان و بلوچستان برای توسعه استان ید واحد باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از زاهدان، رضا شریفی معاون سیاسی و اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان در نشست با فعالان فضای مجازی بیان داشت: در کادرسازی، روایت گری، انسجام اجتماعی  و وحدت، توفیقات خوبی در استان داشته ایم.

 وی با بیان اینکه سیستان و بلوچستان مسیر رشد را در حال پیمودن است، ادامه داد: از بد سلیقی ها و کج سلیقه ها دفاع نخواهم کرد؛ باید  فرهنگ مطالبه گری را بدرستی در بین مردم سیستان و بلوچستان احیاء کنیم.

وی با بیان سیستان و بلوچستان یکی از اهداف ربات های رژِیم جعلی اسرائیل است، افزود:  گروهگ ها با هدایت سرویس های جاسوسی در منطقه دلخوش دارند و داشتند که اجماع اجتماعی را علیه  حاکمیت در سیستان و بلوچستان   در خصوص تحریک قومی ومذهبی شکل دهند.

معاون استاندار سیستان و بلوچستان تصریح کرد: در حوادث اخیر استان که شاخصه آن حادثه 8 مهر  در زاهدان است مردم فهمیدند و آگاهانه عمل کردند البته ریزش هایی داشتیم که حساساتی شدند.

شریفی با تاکید بر اینکه بنا است کم کاری ها را جبران کنیم منتها به تنهایی نمی شود، گفت:  با شناخت دقیق  ظرفیت ها و نقاط قوت و تهدید استان کمک کنیم سیستان و بلوچستان رشد کند.

وی با بیان اینکه  اگر نقد می کنید و اشکالی را می گویید  برآیند آن نقد و اشکال   باید به رشد و توسعه استان منجرب شود، افزود:  مبنای نقد براساس تخریب و تضعیف نباشد. 

شریفی تصریح کرد:  اکنون نخبگان استان به بلوغی رسیده اند و بنا نیست به دهه 60 یا 80 برگردیم؛ در مسیر آبادانی و توسعه متوازن استان گام برداشته ایم و به کسی اجازه نمی دهیم که در این مسیر اختلال ایجاد کنند.

وی به تهدیدات همیشگی اسرائیل اشاره کرد و افزود: همه مردم آزادی خواه جهان به وعده صادق افتخار کردند؛ موشک های سپاه برای رسیدن به اهداف مدنظر  چند لایه ضد امنیتی را پشت سر گذاشتند و این کار بزرگی بود.

معاون استاندار سیستان و بلوچستان بابیان اینکه سیستان و بلوچستان در مسیر رشد قرار دارد،  تصریح کرد: به نسبت نیاز استان  عقب هستیم ولی روبه رو رشد هستیم.

شریفی با اشاره به اینکه نادیده گرفتن کارهایی که در استان در حال انجام است را تایید نمی کنم، یادآور شد: ما هزینه داده ایم و هزینه می دهیم که استان را خوشنام کنیم.

وی با تاکید بر اینکه اجازه ندهیم بیگانگان در مدیریت و امنیت استان دخیل باشند افزود:  شیعه و سنی در مدیریت استان سهم داشته باشند و حق زندگی در امنیت  و برخورداری از امکانات دارند.

شریفی با تاکید بر اینکه مردم سیستان و بلوچستان برای توسعه استان ید واحد باشند، یادآور شد:  انتقادسازنده به نفع توسعه سیستان و بلوچستان خواهد بود.

کد خبر 1760180

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha