نظارت تعزیرات بر گران‌فروشی و احتکار موثرتر می‌شود

بهادری جهرمی گفت: لایحه اصلاحی وزارت دادگستری بر قانون تعزیرات حکومتی با قید دو فوریت موافقت شد تا هم فرایند رسیدگی سازمان تعزیرات حکومتی را تسریع کند و هم ضمانت اجرای محکومیت‌ها و مجازات تعزیرات حکومتی را تقویت کند تا در نهایت نظارت موثرتر بر گران‌فروشی، احتکار و تخلفات دیگر انجام شود.

به گزارش خبرنگار دولت خبرگزاری شبستان، علی بهادری جهرمی در حاشیه جلسه هیئت دولت در جمع خبرنگاران گفت: با توجه به سفر رییس جمهور به سریلانکا جلسه امروز هیئت وزیران به ریاست معاون اول رییس جمهور برگزار شد.

سخنگوی دولت با اشاره به مصوبات امروز هیئت وزیران گفت: لایحه اصلاحی از سوی وزارت دادگستری برای نظارت موثرتر بر بازار ارایه شد که در جلسه امروز به تصویب رسید.

وی با اشاره به مصوبه بانک مرکزی در هیئت وزیران گفت: بانک مرکزی پیشنهاد داد تا افزایش سهمیه ایران در صندوق بین الملل پول تصویب شود که این امر نیز به تصویب هیئت وزیران رسید.

بهادری جهرمی تصریح کرد: مبلغ مورد نیاز منابع ارزی برای دارو و کالاهای اساسی نیز در دولت مصوب شده است.

سخنگوی دولت با اشاره به مصوبه مهارت آموزی در هیئت وزیران گفت: آیین نامه مهارت محور شدن آموزش و پرورش و حرکت به سمت فنی و حرفه ای تر شدن نیز در هیئت وزیران به تصویب رسید و به زودی ابلاغ خواهد شد.

کد خبر 1760282

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha