«اصلاح با تذکر» اساس کار طرح نور

وحیدی با بیان اینکه افراد کمی در برابر قانون مقاومت می کنند، گفت: «اصلاح با تذکر» اساس کار در طرح نور است.

به گزارش خبرنگار دولت خبرگزاری شبستان، احمد وحیدی در حاشیه جلسه هیئت دولت و در جمع خبرنگاران از عفاف و حجاب به عنوان ارزش های ملی و سنتی کشور یاد کرد و گفت: اغلب بانوان حجاب را رعایت می کنند و خود را نسبت به آن متعهد می دانند و تعداد اندکی هستند که رعایت نمی کنند و از این تعداد نیز بخش زیادی با تذکر حجاب را رعایت می کنند؛ بنابراین تعداد افرادی که در برابر قانون مقاومت می کنند، انگشت شمار است.

وزیر کشور با بیان اینکه فراجا در چهارچوب قانون خود را موظف به رعایت قوانین می داند، خاطرنشان کرد: به فراجا اعلام شده تا بین افرادی که اغفال و اهمال دارند با کسی که مقاومت می کند، فرق قایل شود و در مجموع اساس کار بر اصلاح با تذکر تاکید دارد.

وی با بیان اینکه اجرای طرح نور جزو وظایف ذاتی فراجا به عنوان ضابط قضایی است، خاطرنشان کرد: در صورتی که به عنوان ضابط قوه اشکالی در اجرای طرح ایجاد شود، باید موضوع به قوه قضاییه ارجاع شود.

وزیر کشور در بخشی دیگر به موضوع دور دوم انتخابات مجلس اشاره کرد و گفت: با توجه به برگزاری انتخابات الکترونیک آموزش های لازم از طریق صدا و سیما و سایر مراکز اطلاع رسانی به مردم ارایه خواهد شد.

وحیدی با اشاره به تبلیغات داوطلبان دور دوم انتخابات مجلس گفت: تبلیغات کاندیداها از یک هفته قبل از برگزاری انتخابات دور دوم آغاز خواهد شد.

وی همچنین به سفر رییس جمهور به پاکستان و نشست های امنیتی ایران و پاکستان اشاره کرد و گفت: در سفر با پاکستان با مسئولان امنیتی مذاکراتی داشتیم که نظرات طرفین مانند هم بود و هر دو در برقراری امنیت تاکید داشتند.

وحیدی با بیان اینکه هر دو طرف معتقد بودند که جریان های تروریستی که در خاک ایران و پاکستان عمل می کنند از سوی جریان های خارجی هدایت می شوند، خاطرنشان کرد: برای برقراری هماهنگی در کنترل مرز و هماهنگی های اطلاعاتی مذاکراتی انجام داده ایم.

کد خبر 1760285

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha