مطالبات ۱۵۰۰ میلیارد ریالی شرکت گاز شیروان

مدیر شرکت گاز شهرستان شیروان گفت: میزان مطالبات این شرکت از نیروگاه سیکل ترکیبی، کارخانه قند، صنایع تولیدی و مشترکان خانگی و تجاری در مجموع هزار و ۴۷۸ میلیارد ریال است.

خداورد اکبرزاده، مدیر شرکت گاز شهرستان شیروان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان شمالی اظهارکرد: مطالبات این شرکت در حال حاضر از مشترکان خانگی و تجاری ۸۶ میلیارد ریال، صنایع ۳۷ میلیارد ریال، کارخانه قند ۱۸۸ میلیارد ریال، مراکز دولتی ۱۹میلیارد ریال و آموزش و پرورش ۱۵ میلیارد ریال است.

وی افزود: در حوزه واحدهای تولیدی، به خصوص صنایع عمده انتظار داریم به موقع بدهی خود را واریز کنند و یا اینکه در صورت عدم توانایی پرداخت کامل بدهی به صورت تقسیطی پرداخت شود تا این شرکت بتواند خدمات خوبی به شهروندان ارائه دهد.

مدیر شرکت گاز شهرستان شیروان گفت: انباشته شدن مطالبات شرکت گاز از مشترکین باعث می شود طرح های ایجادی و توسعه ای گازرسانی متوقف شود و همچنین شرکت گاز نتواند مطالبات پیمانکاران را پرداخت نماید که در اینصورت مشکلات بخش کارگری و ضعف مالی قشر ضعیف جامعه، تبعات جبران ناپذیری را در سطح شهرستان و استان ایجاد خواهد کرد بنابراین از مشترکان اعم از خانگی، صنعتی، آموزشی و دولتی تقاضا می شود با پرداخت به موقع بدهی خود، شرکت گاز را در ارائه خدمات بهتر و بیشتر یاری کنند.

اجرای بیش از ۱۹ هزار مترمربع شبکه جهت ساخت و سازهای جدید

اکبرزاده اضافه کرد: ۱۹ هزار و ۳۹۴ مترمربع خط شبکه متفرقه جهت ساخت و سازهای جدید در این شهرستان طی سال گذشته انجام شد.

وی افزود: برای این عملیات، ۳۹۷ میلیارد و ۸۸۰ میلیون ریال از محل منابع داخلی شرکت هزینه شد.

وی ۶۶۴ مورد نصب انشعاب علمک با ۳۴۲ میلیارد ریال، جذب ۲۱ مشترک کشاورزی، گلخانه و آبزیان، ۱۱ مورد مشترک صنعتی و ۲ هزار و ۱۶۰ مشترک خانگی و تجاری را از دیگر اقدامات اداره گاز شهرستان شیروان در سال گذشته عنوان کرد.

وی با اشاره به گازرسانی به دو روستای زیر ۱۰ خانوار کلاته جعفری و برج ذوالفقار واقع در بخش سرحد این شهرستان در سال گذشته بیان کرد: اکنون ضریب نفوذ گاز در این شهرستان ۱۰۰ درصد است.

کد خبر 1760363

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha