ثبت نام مرکز تخصصی مهدویت و معارف نماز آغاز شد

معاون آموزش مرکزتخصصی مهدویت حوزه علمیه قم گفت: ثبت نام موسسه آموزش عالی حوزوی امام مهدی(عج) ویژه مرکز تخصصی مهدویت و معارف نماز از یکم اردیبهشت آغاز شده و تا ۱۵ خرداد انجام می‌شود.

حجت الاسلام علی مصلحی در گفتگو با خبرنگار دین و اندیشه خبرگزاری شبستان در خصوص ثبت نام از میان طلاب در موسسه آموزش عالی حوزوی امام مهدی(عج) اظهار داشت:اخیرا این مرکز ارتقا پیدا کرده و به عنوان موسسه آموزش عالی تصویب شده و دو رشته در مرکز تخصصی مهدویت در حال اجراست.
قائم مقام موسسه آموزش عالی مهدویت در رابطه با پذیرش طلاب برای ۱۴۰۳-۱۴۰۴ بیان کرد:در این مرکز از رشته‌های مهدویت سطح ۳ ویژه برادران حوزوی در قم و فارس و یزد و مازندران و رشته معارف نماز سطح ۳ ویژه برادران حوزوی استان قم ثبت نام به عمل می‌آید.
وی با بیان اینکه پذیرش از طریق مصاحبه بدون آزمون کتبی است تصریح کرد: پذیرفته شدگان در این رشته‌ها مدرک تخصصی رسمی سطح ۳ را از حوزه علمیه قم می‌گیرند و اولویت‌هایی برای آنان در نظر گرفته شده است.
حجت الاسلام مصلحی عنوان کرد: برخی از مزایای آن، اولویت در ثبت نام سطح چهار مهدویت و اعطای مدرک تخصصی رسمی سطح ۳ از حوزه علمیه و معرفی به مراکز علمی و پرداخت کمک هزینه تحصیلی و تدریس در آموزش های کوتاه مدت و تربیت مربی معاف مهدویت و زمینه جذب در آموزش و پرورش و مراکز علمی و نهادهاست.
وی اظهار داشت:شرایط پذیرش این است سطح دو حوزه متقاضیان کامل باشد یا تا بهمن ماه سال ۱۴۰۳ بتوانند آن را تکمیل کنند، همچنین سن آنها حداکثر ۳۸ سال و حداقل اتمام سطح ۲ باشد و اگر بالاتر است درس خارج و رتبه بالاتری داشته باشند تا این سنوات اضافه شود، در این راستا کسب امتیاز لازم در محاسبه نمرات دروس سطح قبلی موفقیت در مصاحبه علمی ضروری است.
وی خاطرنشان کرد:علاقه مندان برای پذیرش به سایت معاونت ‌آموزش حوزه‌های علمیه و بخش سایت سنجش و پذیرش حوزه های علمیه مراجعه کنند.
معاون آموزش مرکزتخصصی مهدویت حوزه علمیه قم گفت:ثبت نام از اول اردیبهشت آغاز شده و تا ۱۵ خرداد سال جاری ادامه دارد؛ متقاضیان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۳۷۷۳۷۱۶۰ یا ۳۷۷۳۸۴۳۴ با پیش شماره ۰۲۵ تماس بگیرند، همچنین برای ثبت نام در مرکز تخصصی معارف نماز با این شماره ۰۲۵۳۷۷۳۳۰۹۰ تماس گرفته شود.
وی بیان کرد:درصدد هستیم سطح ۴ مهدویت را در استان هرمزگان و بندرعباس و سطح ۳ مهدویت را در سیستان بلوچستان راه اندازی کنیم، علاوه بر این در استان زنجان لرستان و اصفهان دوره‌هایی در حال اجراست که ترم دوم یا چهارم هستند.

کد خبر 1760433

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha