تقویت گردشگری کویر از برنامه های دولت سیزدهم در نهبندان 

مرادی گفت: تقویت گردشگری کویر در نهبندان از برنامه های دولت سیزدهم در سال جدید خواهد بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی، مهدی مرادی امروز (۷ اردیبهشت) در جریان دهگردشی در جمع مردم روستای حیدرآباد اظهار داشت: عملیات غرور آفرین وعده صادق موجب اقتدار جمهوری اسلامی ایران شد.

فرماندار نهبندان با بیان اینکه در چهل و پنجمین سال پیروزی انقلاب با تدابیر مقام معظم رهبری عملیات وعده صادق با موفقیت انجام و نگاه جهانیان به ایران عوض شد، افزود: نیروهای نظامی و انتظامی بهترین امنیت را در مرزهای خراسان جنوبی در کنار افغانستان و پاکستان برای مردم فراهم کرده اند که جای قدردانی دارد.


وی  افزود: در دفاع مقدس ما ۲ هزار و ۸۸۸ عملیات انحام دادیم و با وجود شهدای زیاد ما یک وجب از خاک کشور را به دشمن ندادیم.


سرپرست فرمانداری نهبندان یاد و خاطره سردار شهید حاج قاسم سلیمانی را گرامی داشت و گفت: سرداران شهید ما موجبات امنیت ایران را فراهم کردند، این هنر نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است و باید آن را قدر بدانیم.

وی با اشاره عملیات وعده صادق در اسرائیل افزود: این فقط یک عملیات بود، حمله نبود چراکه با یک حمله ما تلاویو نابود است.

سرپرست فرمانداری نهبندان در ادامه با بیان اینکه در طول این چهل و پنج سال انقلاب، رهبر معظم انقلاب هیچ وعده الکی نداده است، عنوان کرد: هر حرف رهبری حساب شده و هوشمندانه است. 

وی با اشاره به ظرفیت های نهبندان گفت: ریگ یلان ما در نهبندان گرم ترین نقطه جهان است و باید برای گردشگری آن برنامه ریزی کرد، اقامتگاه باید در حیدر آباد راه اندازی شود.


 
سرپرست فرمانداری نهبندان با بیان اینکه شرایط سرمایه گذاری خوبی در با وجود معادن متعدد نهبندان فراهم است، افزود: راه اندازی پروژه گردشگری در نهبندان از برنامه های دولت در سال جدید است.

مرادی کویر حیدرآباد را نگین کویرنوردی در ایران عنوان و گفت: موضوع آب حیدرآباد در کمیته برنامه ریزی و مرمت قنوات این روستا برنامه ریزی خواهد شد.

وی در خصوص هاب شتر حیدرآباد گفت: این موارد با پیگیری‌های نماینده مورد بررسی قرار می گیرد.

سرپرست فرمانداری نهبندان یادآور شد: علمک گاز در حیدرآباد نصب شده است و این روستا به زودی از نعمت گاز بهره مند می شود.

وی از راه اندازی اورژانس در مجتمع خدماتی رفاهی در منطقه حیدرآباد خبر داد و افزود: چرای دام ها در مراتع باید با مراقبت انجام شود.

کد خبر 1760531

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha