بزرگترین اجتماع دختران کشور در حرم حضرت معصومه(س) برگزار می‌شود

حجت الاسلام مشرف با اعلام اینکه بزرگترین اجتماع دختران کشور در شهر مقدس قم رقم خواهد خورد، گفت: این اجتماع عصر پنجشنبه ۲۰ اردیبهشت ماه با حضور عوامل برنامه تلویزیونی محفل در حرم مطهر حضرت معصومه (س) برگزار می شود. 

به گزارش خبرگزاری شبستان از فارس، حجت الاسلام سید احمد مشرف امروز شنبه هشتم اردیبهشت ماه در نشست ستاد بزرگداشت دهه کرامت کشور و استان فارس که در حرم مطهر حضرت احمد بن موسی شاهچراغ (ع) برگزار شد، گفت: برنامه های ویژه ای برای ایام دهه کرامت طبق روال هرساله پیش بینی و برنامه ریزی شده است که جشن ها در حرم مطهر حضرت معصومه (س) از روز سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ماه آغاز می شود و تا پایان دهه کرامت ادامه دارد. 

نماینده آستانه مقدسه حضرت معصومه (س) در ستاد بزرگداشت دهه کرامت افزود: بزرگترین اجتماع دختران کشور در شهر مقدس قم رقم خواهد خورد که این اجتماع عصر پنجشنبه ۲۰ اردیبهشت ماه با حضور عوامل برنامه تلویزیونی محفل در حرم مطهر حضرت معصومه (س) برگزار می شود. 

وی با تاکید بر اینکه سعی شده است که در برنامه ها بر تکریم دختران و بانوان ایران اسلامی تاکید شود، خاطرنشان کرد: جشن شاد دخترانه در حریم بانوی کرامت نیز ویژه دختران اجرا خواهد شد و همزمان با این جشن در سراسر کشور محافل جشن و سرور برپاست. 

حجت الاسلام والمسلمین مشرف همچنین یادآور شد: مراسم آغاز جشن های دهه کرامت همزمان با سالروز ولادت باسعادت حضرت فاطمه معصومه (س) در این حرم مطهر با حضور مسئولان کشوری، عموم مردم با خطبه خوانی و مولودخوانی برگزار خواهد شد.

کد خبر 1760658

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha