13 آبان نماد پایداری مردم ایران در مقابل زیاده‌خواهی‌های استکبار است

سیاسی: یک عضو کمیسیون سیاست خارجی مجلس با تأکید بر اهمیت مراسم 13 آبان گفت: 13 آبان نوعی پایداری مردم ایران در مقابل زیاده‌خواهی‌های استکبار جهانی است.

 

محمود احمدی بیغش، نماینده شازند در مجلس شورای اسلامی به مناسبت روز 13 آبان به خبرنگار شبستان گفت: 13 آبان یادآور انقلاب بزرگ ملت ایران علیه تمام منافع استکبار جهانی است.

 

 

وی اظهار کرد: این روز یادآور حضور پرشور و شکوه دانشجویان و دانش‌آموزان در راستای اهداف امام خمینی و مبارزه با استکبار جهانی است.

 

بیغش تصریح کرد: در این روز امام خمینی پیام تاریخی و سرنوشت‌ساز خود برای تسخیر لانه جاسوسی که مظهر شیطان بزرگ آمریکا در کشور ما بود را صادر کردند و همه مردم از این حرکت امام حمایت کردند تا این روز به عنوان یکی از تاریخی‌ترین روزهای ملت ما همواره در تاریخ ثبت شود.

 

بیغش بیان کرد: این روز همچنین یادآور این نکته بود که ملت ایران متوجه شدند در لایه‌هایی از کسانی که در پست‌های کلیدی و مدیریتی حضور دارند استکبار جهانی رسوخ پیدا کرده است و با این رو دست بسیاری از این افراد منافق رو شد، ملت توانستند چهره زشت آنها را ببینند.

 

وی با تأکید بر اهمیت این روز تصریح کرد: این روز به همان اندازه اهمیت دارد که روز 22 بهمن سال 57 برای ما ارزش دارد زیرا در این روز انقلاب دوم ملت ایران رخ داد.

 

احمدی بیغش خاطرنشان کرد: مراسم 13 آبان نوعی پایداری ملت ایران در مقابل زیاده‌خواهی‌های استکبار جهانی است.

 

این عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی در ادامه با اشاره به حضور برخی از دانشجویان در آن روز که امروز و در شرایط حال حاضر کشور خط مشی مشخصی را ندارند، گفت: گویا بسیاری از دانشجویانی که در این روز و آن حرکت تاریخی یعنی تسخیر لانه جاسوسی آمریکا شرکت کرده‌اند، وازده شده‌اند و این امر در تاریخ بلند اسلام همواره وجود داشته است یعنی پالایش افراد همواره در صدر اسلام بوده است.

 

وی اظهار کرد: می‌بینیم که در زمان پیامبر اکرم طلحه و زبیر از یاران باوفای پیامبر بودند اما پس از وفات ایشان به عنوان دشمنان امام علی (ع) که خود جانشین پیامبر بود، شدند، پس بنابراین این پالایش در تاریخ اسلام امری طبیعی است.

 

وی با بیان اینکه ملاک برای ما حال فعلی افراد است، گفت: خیلی‌ها شاید در گذشته انسان‌های خوبی بودند و کارهای مثبتی انجام دادند ولی در حال حاضر تکلیف خود را نمی‌دانند و نتوانستند ایمان خود را حفظ کنند و به دلایلی چون دنیاطلبی از مواضع اصلی خود فاصله گرفته‌اند که این افراد به نظر ما افرادی طرد شده هستند.

 

وی در ادامه از تمامی ملت ایران خصوصا دانش‌آموزان و دانشجویان که قشر فهمیده هستند، خواست تا در مراسم روز 13 آبان شرکت کنند تا جواب استکبار جهانی را بدهند.

 

پایان پیام/

 

کد خبر 530

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha