️ نفرات برتر کنکور ۹۹ در نهبندان تجلیل شدند

طی مراسمی تعداد ۹ رتبه برتر کنکور سال ۹۹ در گروه علوم تجربی، انسانی، زبان و هنر در شهرستان نهبندان تجلیل شدند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، «مجید بیکی» امروز (۲۴ مهر) در آیین تجلیل از رتبه های برتر کنکور سال ۹۹، اظهار کرد: امروز یکی از افتخارات شهرستان نهبندان، تجلیل از رتبه های برتر کنکور و نیروهای پرتلاش شهرستان است.

 

بیکی با بیان اینکه رتبه های برتر کنکور نهبندان موجبات افتخار شهرستان، خانواده و مدیران مدارس هستند، گفت: اگر امروز این دانش آموزان رتبه های خوبی را کسب کرده اند، به جهت تلاش همگانی خانواده، معلم و خودشان بوده است که جای تقدیر و قدردانی دارد.

 

فرماندار نهبندان با اشاره به محدودیت های ناشی از بیماری کرونا، تصریح کرد: از اسفندماه سال گذشته کلاس های درس برگزار نشد و دانش آموزان با محدودیت های جدی مواجه بودند، ولی تلاش و استمرار در آن توسط این دانش آموزان موجب کسب رتبه های برتر شد.

 

بیکی مهمترین دارایی یک جامعه را نیروی انسانی آن عنوان کرد و گفت: توفیق سازمان ها نیز در شناسایی نیروهای مستعد است؛ همچنین یک سیستم را امکانات آن پیش نمی برد، بلکه نیروی انسانی سبب کامیابی، سازمان و جامعه می شود.

 

 وی تصریح کرد: خوشبختانه در همه نقاط دنیا، ایرانی ها در بسیاری از موضوعات علمی به عنوان افراد سرآمد شناخته می شوند؛ لذا نیروی انسانی باید به عنوان پر افتخار ترین دارایی جامعه در جهت رشد و بالندگی در تمامی  بخش ها حمایت شوند.

 

 فرماندار نهبندان با بیان اینکه رتبه های برتر کنکور هنوز مسیری طولانی در پیش دارند، گفت: این افراد نباید داشته های امروز را با یک غفلت و سهل انگاری در مسیرهای بعدی زندگی خود از دست بدهند.

 

بیکی با اشاره به وجود آسیب هایی در جامعه اظهار کرد: از نیروهای برتر کنکور خواستاریم تا انسانی مفید برای جامعه و منطقه خودشان بوده و نقش خود را برای پیشبرد و محرومیت زدایی از منطقه ایفا کنند.

 

 وی تصریح کرد: نفرات برتر کنکور نهبندان توانسته اند علیرغم همه محدودیت ها در منطقه مرزی نهبندان، بدون حتی بعضا شرکت در کلاس های کنکور موفقیت هایی را کسب کنند که نشان از اراده و خواست افراد بوده است که جای تقدیر دارد.

 

 فرماندار نهبندان از رتبه های برتر کنکور سال ۹۹ در نهبندان خواست تا چراغ راه و الگوی دیگران باشند و تجربیات خود را به دیگران منتقل کنند.

 

گفتنی است در کنکور امسال هشت نفر در ۹ رتبه در رشته های علوم تجربی، علوم انسانی، زبان و هنر حائز رتبه های زیر ۱۰۰۰ شده اند که شش رتبه زیر ۵۰۰ بوده است، همچنین بهترین رتبه کنکور امسال در شهرستان نهنبدان مربوط به گروه علوم تجربی با رتبه ۱۰۳ بوده است.

کد خبر 983536

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha