فارس با ۲۹ حوزه بیشترین تعداد حوزه استان های کشور در برگزاری آزمون سراسری  را داراست

افشاری ‌فر گفت: در استان فارس علاوه بر شیراز در ۲۸ شهرستان دیگر حوزه آزمون خواهیم داشت و از پر حوزه ترین استان های کشور در برگزاری آزمون سراسری هستیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «علیرضا افشاری ‌فر»، امروز (چهارشنبه 21 اردیبهشت) در نشست مسئولان سازمان سنجش و آموزش کشور با عوامل اجرایی برگزاری آزمون سراسری در فارس که در دانشگاه شیراز برگزار شد، گفت: با توجه به تغییرات در آزمون سراسری امسال شاهد برگزاری این جلسه برای اطلاع رسانی در این خصوص با حضور مسئولان سازمان سنجش و آموزش کشور هستیم.

نماینده تام الاختیار سازمان سنجش در شیراز و استان فارس افزود: بعد از این جلسه، جلساتی برای آموزش عوامل اجرایی برگزاری آزمون در سطح استان خواهیم داشت و در استان فارس علاوه بر شیراز در 28 شهرستان دیگر حوزه آزمون خواهیم داشت و از پر حوزه ترین استان های کشور در برگزاری آزمون سراسری هستیم.

وی اضافه کرد: در 2 سال اخیر و شیوع کرونا به اندازه کافی دارای تجربه برای رعایت موارد لازم بهداشتی شده ایم و برای امسال برنامه ریزی دقیق برای ضد عفونی سطوح بعد از هر نیمروز آزمون در نظر گرفته شده است.

افشاری ‌فر تاکید کرد: آموزش هایی از قبل و با روش های مختلف به شرکت کنندگان در آزمون برای مقابله با انتقال بیماری کرونا با اطلاع رسانی توسط صدا و سیما ارائه می شود و با هدف مرتفع شدن امکانات حوزه ها از نظر دما، صندلی ها و ... اقدامات لازم به انجام می رسد.

کد خبر 1174314

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha