روز قدس متفاوت امسال

رمضان شریف با اشاره به جنایات بی‌سابقه صهیونیست‌ها در شش ماه اخیر در غزه، گفت: روز قدس موجب زنده نگاه داشتن آرمان فلسطین و بازخوانی جنایات رژیم صهیونیستی است و اجازه نمی‌دهد عملیات روانی صهیونیست‌ها در فراموشی قدس و مسجدالاقصی تحقق یابد.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری شبستان رمضان شریف، رئیس ستاد انتفاضه و قدس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی امروز (سه شنبه، ۷ فروردین) در نشست خبری با اصحاب رسانه با بیان اینکه ۱۷۱ روز از آغاز عملیات طوفان الاقصی می گذرد، اظهار کرد: در شش ماه گذشته افکار عمومی جهان اقدامات جنایتکارانه رژیم صهیونیستی علیه مردم مظلوم غزه را دیدند و شاهد نبردی نابرابر  بودند و دیدیم که مردم فلسطین و غزه تلفات انسانی سنگینی دادند.

وی افزود: خدا را شاکریم که افکار عمومی این آگاهی را نسبت به استقامت و پایمردی مردم غزه و تلاش ها و مساعدت جبهه مقاومت یافتند و رژیم صهیونیستی علیرغم تمام پشتیبانی های آمریکا نتوانست به اهدافی که اعلام کرده بود دست یابد و تا این لحظه پیروز میدان در صحنه رویارویی نظامی، دفاعی، امنیتی و افکار عمومی مردم فلسطین هستند.

رییس ستاد انتفاضه و قدس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی یادآورشد: رژیم صهیونیستی در گذشته شکست های نظامی زیادی در کارنامه ۷۴ ساله داشته است و هرچند هیچ یک از شکست های قبل به بزرگی طوفان الاقصی نبود.

آگاهی افکار عمومی جهان نسبت به جنایات صهیونیست ها

وی خاطر نشان کرد: نکته مهم عملیات طوفان الاقصی این بود که صهیونیست ها در صحنه افکار عمومی علیرغم امپراطوری رسانه ای نتوانستند سرپوش بر جنایات ۷۵ ساله خود بگذارند و این بار افکار عمومی جهان و ادیان الهی پی به ماهیت رژیم صهیونیستی بردند.

رمضان شریف با اشاره به استراتژی امام خمینی (ره) در معرفی صهیونیست به دنیا گفت: امام(ره) با استراتژی معرفی صهیونیست به دنیا تمام افکار عمومی و نخبگان عالم را متوجه این رژیم کردند و این امر نشان دهنده نگاه دوراندیشانه و دقیق امام(ره) بود که جرثومه فساد را تعریف کردند و رژیم صهیونیستی را برای بشر خطرناک دانستند.

وی تأکید کرد: دور ندیشی امام (ره) نسبت به رژیم صهیونیستی قبل از انقلاب هم وجود داشته است و بعد از ۴۶ سال از پیروزی انقلاب مردم جهان، راه و نگاه امام(ره) را به رای و چشم دیدند و در این شش ماه گذشته دنیا شاهد بود که رژیم صهیونیستی تمام جنایاتی را که ممکن بود، انجام داد و از بمباران غزه به عنوان شهری بدون حفاظت هوایی تا کشتن مردم بی دفاع کوتاهی نکرد.

وی با بیان اینکه هدف اسراییل در این جنگ آزادی گروگان ها و اسرای نظامی بود افزود: اسراییل در این جنگ به هیچ یک از اهداف خود نرسید و نتوانست رهبران حماس را ترور کند و ماحصل فعالیت های این رژیم بمباران بیمارستان ها، کلیساها، اردوگاه ها و محل سکونت مردم بی دفاع و نشان دادن چهره نژادپرستی خود بود. این شش ماه فرصتی برای افکار عمومی برای آشنایی با پدیدآورندگان رژیم صهیونیستی بود.

وی با اشاره به نقض پیمان و وتو چندین قرارداد در موضوع فلسطین از سوی آمریکا، تصریح کرد: آمریکا زیر فشار افکار عمومی مجبور شد قطع نامه آخر را بپذیرد و به آن رای ممتنع بدهد تا بیشتر از این در مقابل افکار عمومی رسوا نشود.

وی با بیان اینکه ارسال محموله های نظامی و جنگی همچنان از آمریکا به اسراییل ادامه دارد و هیچ ممانعتی برای ارسال این محموله ها نیست، ابراز کرد: اما از سوی دیگر از رسیدن کمک های بشردوستانه؛ دارو و غذا به مردم فلسطین و غزه جلوگیری می شود اما تمام این وقایع نشان داد پیروز میدان جبهه حق و مردم فلسطین هستند.

ضعف بسیاری از کشورهای عربی در این آزمون!

رمضان شریف ادامه داد: بسیاری از کشورهای عربی در این آوردگاه امتحان خوبی پس ندادند اما در این میان باید از مردم عراق، یمن، لبنان  و انصارالله تقدیر کرد که نفس اسراییل را بند آوردند و بیش از ۶۰ کشتی صهیونیستی را متوقف کردند.

رییس ستاد انتفاضه و قدس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی تصریح کرد: بخشی از ملت مسلمان دنیا توانستند راه را از چاه تشخیص دهند و هوشمندانه از مردم فلسطین و غزه حمایت انسانی کردند اما باید رژیم صهیونیستی بداند که هرگز نمی تواند به زمان قبل از طوفان الاقصی بازگردد و به جنایات خود ادامه دهد.

وی با اشاره به نامگذاری روز قدس از سوی امام خمینی (ره) یادآور شد: راهپیمایی روز قدس به عنوان دومین راهپیمایی سراسری بعد از ۲۲ بهمن است که موجب زنده نگاه داشتن فلسطین و بازخوانی جنایات رژیم صهیونیستی است و اجازه نمی دهد عملیات روانی رژیم صهیونیستی در فراموشی سپردن فلسطین و مسجدالاقصی تحقق یابد.

رمضان شریف اظهار کرد: امروز اخبار فلسطین، اخبار اول دنیاست و رهبر انقلاب بارها تاکید کردند: « رژیم صهیونیستی حتما نابود می شود» و به برکت پایمردی مردم فلسطین این پیروزی محقق می شود و روسیاهی به زغال و کسانی می ماند که در این میان به آرمان فلسطین خیانت کردند.

وی گفت: امیدواریم امسال شاهد راهپیمایی و حضور پررنگتر مردم و کمک های آنها نسبت به سال های گذشته در این مراسم باشیم. در این زمینه ان شاء الله رسانه ها نیز نسبت به سال قبل در تولید محتوا با توجه به پرچمداری ایران در موضوع فلسطین  همت داشته باشند و تاکیدات رهبر انقلاب در حمایت از فلسطین را نصب العین خود قرار دهند و در روز ۱۷ فروردین شاهد روزی متفاوت از سال گذشته باشیم.

کد خبر 1756164

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha