روز جهانی قدس امسال با شعار «طوفان الاحرار» برگزار می‌شود

حجت الاسلام مشرفی گفت: طوفان الاقصی عملیات میدانی غزه بود و طوفان الاحرار امتداد رسانه‌ای و بین‌المللی طوفان الاقصی و روز جهانی قدس است به همین دلیل عنوان روز جهانی قدس امسال «طوفان الاحرار» نامگذاری شده است.

به گزارش  خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی، حجت الاسلام محسن مشرفی عصر امروز (۸ فروردین) در جلسه برنامه‌ریزی راهپیمایی روز جهانی قدس با تهنیت تقارن بهار قرآن با بهار طبیعت و ماه رمضان اظهار کرد: اسلام عزیز بزرگترین نعمت الهی برای بشریت است و در دل خودش گوهرهای تابناک بسیاری دارد که باید انسانها خودشان را در مسیر بهره‌برداری و کسب فیض از زلال معارف ناب اسلام قرار دهند و در این بستر و زمینه خودشان را بهره‌مند و کامیاب سازند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی افزود: در چنین شرایطی که  پروردگار عالم انسان را این همه تکریم نموده، کسانی پیدا می‌شوند که علاوه بر اینکه خودشان را از این همه کرامت محروم می‌کنند زمینه سوختن، نابود شدن و از بین رفتن ظرفیت‌های مادی و معنوی سایر انسان‌ها و بشریت را با بدترین انتخاب و شر مطلقی که درون آنهاست فراهم و شرایطی را ایجاد می کنند که انسان از بودن خویش در کره خاکی اظهار شرمساری می‌کند که نمونه این افراد رژیم سفاک و ددمنش صهیونیستی و پشتیبانان این رژیم پلید و خونریز و استکبار جهانی به سرکردگی آمریکای جنایتکار هستند.

وی ادامه داد: این اتفاقات تلخی که در سطح جهان شاهد هستیم مانند موضوع غزه که در حال حاضر نمایشگاهی از ددمنشی، گمراهی و سفاکی مستبدان عالم است نشان از وجود فساد و آسیب در جهان است و هر جای دنیا که شاهد آسیب به جامعه بشری در قالب های فیزکی، جغرافیایی، معنوی و انسانی هستیم، از تفکر لیبرال دموکراسی استکبار نشأت می‌گیرد.

حجت الاسلام مشرفی گفت: خداوند انسان را تکریم کرده و گرامی داشته است ولی پیروی هواهای نفسانی و بدعت‌گذاری‌های عده معدودی افراد جاه‌طلب و مستبد، موجب فساد و تباهی جامعه و آسیب دیدن جامعه بشری شده است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی با اشاره به فرموده مقام معظم رهبری(مدظلّه العالی) که در دیدار با شعرا فرمودند قدرت شعر و رسانه از قدرت جنگ نظامی بیشتر است، با تاکید بر عملیات رسانه‌ای پردروغ و فریب رسانه‌ای دشمنان ادامه داد: سران استکبار با جلوه ظاهری و رسانه‌ای، شر مطلق و تباهی محض خودشان را مخفی می‌کنند و مناسبت‌ها و ایام الله‌ها مانند روز جهانی قدس فرصتی برای کنار زدن نقاب و روپوش‌های دروغین آنان است.

وی از اعضای ستاد بزرگداشت روز جهانی قدس خواست از قالب‌های مختلف رسانه‌ای ، تبلیغی و فضاسازی  حداکثر بهره را ببرند و با پیش‌بینی کار ویژه‌های متناسب با ظرفیت و جامعه هدف خود، از هم اکنون فضا را برای حضور حداکثری مردم به ویژه جوانان در راهپیمایی روز جهانی قدس و حمایت از غزه مقتدر و مظلوم و تبیین چهره منفور اسرائیل، امریکا و سران استکبار آماده کنند.

حجت الاسلام و المسلمین مشرفی بیان کرد: طوفان الاقصی عملیات میدانی غزه بود و طوفان الاحرار امتداد رسانه ای و بین المللی طوفان الاقصی و روز جهانی قدس است به همین دلیل عنوان روز جهانی قدس امسال «طوفان الاحرار» نامگذاری شده است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی در پایان از برنامه‌ریزی جهت برگزاری باشکوه و متفاوت روز جهانی قدس امسال در تمامی نقاط استان خراسان جنوبی خبر داد و افزود: سخنران محوری مراسم روز جهانی قدس در شهر بیرجند سردار رسول سنایی‌راد، معاون سیاسی دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا خواهد بود.

وی درخصوص مسیر راهپیمایی مرکز استان گفت: راهپیمایی روز جهانی قدس در شهر بیرجند با حضور مردم  آزاده و همیشه در صحنه ، روز جمعه ۱۷ فروردین ماه ۱۴۰۳ مصادف با آخرین جمعه ماه مبارک رمضان، ساعت ۱۰ صبح از میدان ابوذر آغاز می‌شود و پس از طی خیابان ارتش و خیابان پاسداران به مسجد امام حسین(علیه السلام) ختم خواهد شد.

کد خبر 1756363

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha