شهردار کرج:

رویکرد اردوی راهیان پیشرفت جهاد تبیین است

فعالان کانون های مساجد پیشران رشد تولید در جامعه هستند
رویکرد اردوی راهیان پیشرفت جهاد تبیین است

کیانی با اشاره به اهمیت جایگاه رسانه در تبیین فعالیت های اجرایی حوزه مدیریت شهری گفت: یکی از برنامه های تبیینی با هدف بیان و تبیین معرفی فعالیت های انجام شده، اردوی راهیان پیشرفت است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز، مهرداد کیانی در جریان بازدید نوروزی که پنجشنبه ۹ فروردین از ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد به عمل آورد با حجت الاسلام کاظم شکری، مدیر ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان البرز و حجت الاسلام حسین ردایی، نماینده مردم البرز در مجلس خبرگان رهبری دیدار و گفت و گو کرد.

شهردار کلانشهر کرج با اشاره به اهمیت جایگاه رسانه در تبیین فعالیت های اجرایی حوزه مدیریت شهری گفت: یکی از برنامه های تبیینی با هدف بیان و تبیین معرفی فعالیت های انجام شده، اردوی راهیان پیشرفت است.

رویکرد اردوی راهیان پیشرفت جهاد تبیین است

به گفته وی، نهاد شهرداری در نظام جمهوری اسلامی با رویکرد خدمت رسانی به مردم فعالیت می کند؛ این نهاد خصوصی محوریت و اساس فعالیت خود را بر ارائه خدمات مطلوب نسبت به مردم بنا نهاده است. 

وی با بیان این مطلب که ادغام بسیاری از نهادها و دستگاه ها با شهرداری نتایج موثر اجرایی به همراه دارد عنوان کرد: نظام یکپارچه مدیریت شهری با همراهی و هم اندیشی تمامی دستگاه های خدمت رسانی محقق می شود. 

وی با اشاره به اهمیت جایگاه رسانه در انعکاس فعالیت های در حال انجام بیان کرد: رسانه های متعهد با توجه به اهمیت جریان بخشی در عرصه های مختلف فعالیت های اثرگذار دارند. 

شهردار کلانشهر کرج خاطرنشان کرد: پروژه های اجرایی در عرصه مدیریت شهری با توجه به 5 برابر شدن بودجه با هدف ارائه خدمات مطلوب تر به مردم در حال انجام است و انتظار می رود با همراهی و هم اندیشی فعالان عرصه مساجد شاهد تبیین این عملکردها باشیم. 

کد خبر 1756479

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha