مشارکت ۱۷ هزار نفر در مسابقه روزانه قرآنی در آران و بیدگل

رییس اداره تبلیغات اسلامی آران و بیدگل از مشارکت ۱۷ هزار نفری شهروندان آران و بیدگل در مسابقه روزانه قرآنی از ابتدای ماه مبارک رمضان تا پایان روز شانزدهم این ماه خبر داد.

حجت الاسلام ابوالفضل مجیدی تبار در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در آران و بیدگل گفت: پویش ملی «زندگی با آیه‌ها» همزمان با سراسر کشور در شهرستان آران و بیدگل در حال برگزاری است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی آران و بیدگل افزود: مخاطبان این طرح عموم مردم هستند که در قالب این پویش، در طول ماه مبارک رمضان، ۳۰ آیه منتخب را تلاوت، حفظ و در مفاهیم آن تدبر می کنند.

حجت الاسلام مجیدی تبار ادامه داد: یکی از ابتکارات شهرستان آران و بیدگل در این طرح، تولید کلیپ های تفسیری سه دقیقه ای مفاهیم آیات منتخب و برگزاری مسابقه پیامکی روزانه از این محتواست که علاوه بر مسابقات کشوری این طرح برگزار می شود.

وی افزود: از جمله ویژگی های تولید این کلیپ های روزانه، بهره گیری از نکات تدبری حجت الاسلام مهدی یوسفیان آرانی معاون پژوهش مرکز تخصصی مهدویت حوزه عامیه قم و تلاوت استاد محمدجواد نصیری آرانی قاری ممتاز ملی شهرستان آران و بیدگل است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی آران و بیدگل با اشاره به همکاری شهرداری و فرهنگسرای شهروند، دبیرخانه آیین ها و همایش های مذهبی و مرکز تخصصی مهدویت با این اداره در اجرای این مسابقه افزود: تا پایان روز شانزدهم ماه مبارک رمضان، ۱۷ هزار شهروند در این مسابقه مشارکت داشته‌اند.

حجت الاسلام مجیدی تبار افزود: پس از پایان ماه مبارک رمضان قرعه کشی برای معرفی برندگان این مسابقات برگزار خواهد شد و در مجموع ۶۰ نفر به عنوان برنده معرفی خواهند شد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی آران و بیدگل افزود: همچنین تعداد ۲۰۰ کتاب «مسطورا» با محتوای تفسیری ۳۰ آیه منتخب طرح زندگی با آیه ها بین مبلغان و مبلغات دینی شهرستان که در محافل جزءخوانی قرآن شرکت می‌کنند، توزیع شده است.

حجت الاسلام مجیدی تبار افزود:  این مبلغان در جلسات سنتی و خانگی قرآن، آیات منتخب طرح «زندگی با آیه‌ها» را تفسیر و تبیین می‌کنند.

وی افزود: علاقه مندان جهت شرکت در طرح ملی زندگی با آیه ها می توانند عدد ۵ را به سرشماره ۳۰۰۰۱۳۸۹ پیامک کنند و از جوایز ارزنده آن از جمله کمک هزینه حج عمره، کربلای معلی و مشهد مقدس و هزاران جوایز دیگر بهره مند شوند

کد خبر 1756481

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha