حس خوب نوع‌دوستی در ضیافت کریمانه امام رضایی‌ها

ضیافت کریمانه خادمیاران رضوی در لامرد به مناسبت ولادت امام حسن مجتبی (ع) با اطعام نزدیک به یک هزار نفر از مردم و روزه‌داران نیازمند برگزار شد.

خبرگزاری شبستان-استان فارس؛ محمود صابری زاده| پس از پانزده روز روزه‌داری و عبادت در ماه مبارک رمضان فرشتگان، نسیم خوش بندگی را در هوا عطرآگین می‌کنند تا آنان که توفیق بندگی شامل حالشان شده، با شکوه حضور خود در ایام میلاد کریم اهل بیت(ع) از سفره کریم آل طاها توشه ای برچینند و مژدگانی بگیرند.

کانون خادمیاران رضوی در شهرستان لامرد، به مدیریت عباس احمدی سال هاست که داعیه دار این امر پسندیده است و با همراهی خادمیاران امام رضایی و نیک اندیشان این سنت حسنه را در لامرد به خوبی اجرا می کنند.

طبخ ۹۰۰ پرس غذای گرم برای نیازمندان

امسال نیز با مشارکت خوب و فعال نیک اندیشان، کانون خادمیاران رضوی شهرستان لامرد توانسته است ۹۰۰ پرس غذای گرم را طبخ و در اختیار نیازمندان قرار دهد.

مسئول کانون خادمیاران رضوی شهرستان لامرد می گوید: هر ساله در زاد روز میلاد کریم اهلبیت امام حسن مجتبی (ع) توسط کانون خادمیاران رضوی با همکاری و مشارکت خیرین و خادمیاران رضوی این شهرستان غذای گرم پخت و تحت عنوان اطعام رضوی جهت افطاری خانواده های کم درآمد توسط رابطین این کانون با حفظ کرامت به درب منزل آنها تحویل داده می شود.

حس خوب نوع‌دوستی در ضیافت کریمانه امام رضایی‌ها

به اذعان عباس احمدی البته در سال گذشته ۶۰۰ پرس غذای گرم توزیع شد که امسال با مشارکت بیشتر مردم نیک اندیش و خادمیاران این تعداد به ۹۰۰ پرس غذای گرم افزایش پیدا کرد.

توزیع ۱۵ میلیون قرص نان

آنگونه که احمدی گفته همچنین در سالروز میلاد امام حسن(ع) تعداد ۱۵ میلیون قرص نان در روستاهای شهرستان لامرد توسط رابطین این کانون میان خانواده های کم بضاعت توزیع شد.

مسئول کانون خادمیاران رضوی شهرستان لامرد با قدردانی از همه خیرین و مومنینی که در این امر خیر مشارکت می کنند، گفته این سنت حسنه هر ساله در روز میلاد کریم اهلبیت امام مجتبی (ع)  انجام می شود و امید است هرساله تداوم یابد.

خادم یاران پای کار 

خادمیاران رضوی در لامرد راس ساعت معین در محل طبخ غذا حاضر می شوند و با جان دل به بارگیری غذاهای بسته بندی شده کرده و آن را تحویل خانواده های گروه هدف می دهند.

حس خوب نوع‌دوستی در ضیافت کریمانه امام رضایی‌ها

این افراد به عشق خدمت به امام مهربانی ها، کرامت حسنی و مشارکت در این امر خداپسندانه حضوری فعال دارند.

به اذعان یکی از خادمین رضوی شهرستان لامرد، مشارکت در امر طبخ غذا برای نیازمندان یک افتخار برای بنده است.

وی می گوید: باید با تاسی از اهل بیت(ع) به ویژه امام رضا(ع) و امام حسن(ع) خلق و خوی امام رضایی و امام حسنی داشته باشیم و در جامعه به خانواده، دوستان و دیگران این امر مهم را تسری دهیم زیرا باعث می شود حس خوبی پیدا کنیم.
 

کد خبر 1756525

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha