روز جمهوری اسلامی جزء مهم‌ترین، پر برکت‌ترین و تعیین کننده‌ترین روزهای تاریخ ماست

حجت الاسلام حمید بامری با بیان اینکه آری سبز به نشانه روییدن طراوت شادابی خرمی و نشانی از به ثمر رسیدن بذرها و شکفتن آن شکوفه‌ هاست، تصریح کرد: روز جمهوری اسلامی جزء مهم‌ترین، پر برکت‌ترین و تعیین کننده‌ترین روزهای تاریخ ماست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، ظهر امروز (۱۰ فروردین ماه) حجت الاسلام حمید بامری در خطبه های نماز جمعه عنبرآباد، گفت: قدر شبی است که باید در آن متحول شویم، زندگیمان باید عوض شود شب قدر شبی است که صبح فردایش برای ما با صبح دیروزش فرق داشته باشد.

امام جمعه عنبرآباد افزود: قدر شبی است که وقتی روز بعد را آغاز می‌کنیم باید بصیرت بیشتری نسبت به حقایق عالم و ایمان عمیق‌تری نسبت به خداوند متعال پیدا کرده باشیم و نشانه‌های ایمان در چهره، رفتار و گفتار ما بیشتر شده باشد.

وی با اشاره به اینکه در روایات به احیا شب قدر و سپری کردن آن با دعا، قرآن و نماز بسیار سفارش شده است، بیان کرد: یکی از سیره‌های تعبدی عموم اهل(ع) عبادت در ایام ماه نورانی و مبارک رمضان، تقید به خواندن دعای معروف اللهم ادخل علی اهل القور والسرور است.

حجت الاسلام بامری ادامه داد: هنگامی که به مضامین بلند و زیبای این دعای نورانی نگاه و در آن تامل می‌کنیم می‌بینیم تک تک این عبارات کلمات فرج هستند و با خواندن این دعا فرج و گشایش همه انسان‌ها را از خداوند متعال درخواست می‌کنیم، درخواستی که تنها با ظهور امام زمان (عج) تحقق عینی و جامع پیدا می‌کند.

خطیب جمعه عنبرآباد ابراز کرد: بیاییم حرکتی هر چند اندک و با بضاعتی مختصر و همدلی در توان و اطعام و اکرام نیازمندی ولو به دانه خرمایی خود را در صف ساعیان این دعای شریف قرار دهیم‌ و شکر نعمت را نه در گفتار بلکه در عمل ادا کنیم.
وی اظهار کرد: با رصد اوضاع گذشته و حال دنیا می‌بینیم اصلی‌ترین و بزرگ‌ترین مصداق در دعای مهم «اللهم اصلح کل فاسد من امور المسلمین» چیزی جزء رژیم سفاک صهیونیستی و حامی بزرگ او شیطان بزرگ آمریکا نیست.

حجت الاسلام بامری اضافه کرد: در این روزها با زبان روزه نصرت، ظفر و پیروزی نهایی امت مظلوم فلسطین را از خداوند متعال مسئلت کنیم و شکست و نابودی و محو غده سرطانی یعنی رژیم صهیونیستی را بخواهیم.

امام جمعه عنبرآباد ابراز کرد: امروز ۱۸۰ روز از عملیات طوفان الاقصی می گذرد و محور مقاومت به شبکه مقاومت تبدیل شده است و با یک تقسیم کار شبکه ای با هوشمندی و صبر راهبردی در حال حرکت است در مقابل کمپین های و ائتلاف های حامی رژیم جعلی درهم شکسته و اما شبکه مقاومت هنوز توان اعظم خود را رو نکرده است.

وی اظهار کرد: رژیم صهیونسیتی هر آنچه که در توان داشت اعم از فشارهای سیاسی، امنیتی و نظامی را نشان داد و  مقاومت دست این رژیم غاصب را خوانده است، شبکه مقاومت حتی مقاومت فلسطین به تنهایی توان تکثیر طوفان الاقصی را در زمان و مکان مناسب خود دارد.

حجت الاسلام بامری با اشاره به ۱۲ فروردین روز جمهوری اسلامی، خاطرنشان کرد: ۱۲ فروردین روزی بزرگ اما مظلوم و قدرناشناخته در میان مناسبت‌های انقلاب اسلامی است روزی که ملت ایران به جمهوری اسلامی آری گفت.

خطیب جمعه عنبرآباد با بیان اینکه آری سبز به نشانه روییدن طراوت شادابی خرمی و نشانی از به ثمر رسیدن بذرها و شکفتن آن شکوفه‌هاست، تصریح کرد: روز جمهوری اسلامی جزء مهم‌ترین، پربرکت‌ترین و تعیین کننده‌ترین روزهای تاریخ ماست.

وی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی موجب ولادت مولود پربرکتی به نام جمهوری اسلامی شد، ابراز کرد: ۱۲ فروردین روز تحقق وعده حق تعالی است روزی که کنگره‌های قصر ۲ هزار و ۵۰۰ ساله حکومت طاغوتی و سلطه شیطانی برای همیشه فرو ریخت.

حجت الاسلام بامری با بیان اینکه ۱۲ فروردین روز نخستین حکومت الله است، عنوان کرد: این توصیه امام راحل و عظیم الشان است که ملت ایران این روز را باید زنده نگه دارند چون این روز، روز غلبه جنود الله بر جنود شیطان است.

امام جمعه عنبرآباد با اشاره به اینکه پروژه مهم گازرسانی عنبرآباد چند سالی است که در حال اجرا می باشد، بیان کرد: متاسفانه روند اجرایی این پروژه با تعلل و کندی پیش می‌رود و مردم از این تعلل گله مند هستند.

وی اضافه کرد: از آنجایی که خیلی از خدماتی که در حوزه شهرداری باید صورت بگیرد متوقف بر اجرا و تکمیل این طرح است، تعلل بیش از این به ضرر شهر و مردم می باشد.

حجت الاسلام بامری تاکید کرد: از مطالبات و خواسته‌های مردم تسریع در روند اجرای و تکمیل پروژه گازرسانی است بنابراین انتظار می رود که متولیان امر تدابیر و مقدمات لازم را برای تکمیل این پروژه به کار گیرند.

کد خبر 1756529

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha