حمله جنگنده‌های صهیونیستی به مسجدی در شمال غزه

جنگنده‌های صهیونیستی مسجد «شهداء الفاخوره» در غرب اردوگاه جبالیا را بمباران کردند که این حمله تعدادی شهید برجای گذاشت.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از وکاله سما، سحرگاه روز سه‌شنبه (۲۸ فروردین ماه) به دنبال حمله هواپیماهای رژیم صهیونیستی به خانه‌ای در رفح در جنوب نوار غزه و مسجدی در جبالیا در شمال نوار غزه، تعدادی از شهروندان شهید و تعدادی دیگر مجروح شدند.

منابع پزشکی اعلام کردند: جنگنده‌های صهیونیستی، خانه ای متعلق به خانواده ابولبده در محله تل السلطان غرب رفح را هدف قرار دادند که اجساد چهار شهید از جمله یک کودک و تعدادی مجروح به بیمارستان کویتی این شهر منتقل شد.

همچنین، بمباران مسجدی در جبالیا در شمال نوار غزه توسط جنگنده‌های صهیونیستی؛ تعدادی از شهروندان نیز شهید و تعدادی دیگر مجروح شدند.

منابع پزشکی گزارش دادند: در نتیجه حمله هواپیماهای اشغالگر به مسجد شهدای الفاخوره در غرب اردوگاه جبالیا، تعدادی شهید و ۹ مجروح وارد بیمارستان کمال عدوان در شمال نوار غزه شدند.

تعدادی از خودروهای اشغالگر نیز وارد شهر بیت حانون در شمال نوار غزه شدند، مدرسه ای را که افراد آواره در این شهر در آن جا نگهداری می کردند، محاصره کردند و به سوی آنها آتش گشودند.

چندین منبع محلی از قطع ارتباط و اینترنت در شهر بیت حانون در شمال نوار غزه همزمان با هجوم نیروهای اشغالگر خبر دادند.

نیروهای اشغالگر به شلیک مسلسل های سنگین در غرب شهر بیت لاهیا در شمال نوار غزه ادامه دادند.

از زمان آغاز تجاوزات اشغالگر رژیم صهیونیستی در هفتم اکتبر گذشته، تعداد قربانیان نوار غزه به ۳۳۷۹۷ نفر افزایش یافته است که اکثر آنها کودکان و زنان هستند.

کد خبر 1759080

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha