اتمام پروژه‌‎های نیمه تمام آستارا در اولویت باشد

شهاب‌زاده با بیان‌اینکه اتمام پروژه‌های نیمه تمام همه دستگاه‌ها در شهرستان آستارا در اولویت باشد، گفت: تا به اتمام رسیدن طرح‌های ناتمام هیچ پروژه جدیدی تعریف نشود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندر آستارا، محمدرضا شهاب‌زاده امروز(سه‌شنبه، ۲۸ فروردین) در جلسه شورای اداری که در سالن اجتماعات برگزار شد به مشارکت ۷۰ درصدی مردم  این شهرستان در انتخابات مجلس شورای اسلامی اشاره کرد و افزود: مردم آستارا همواره همراه و همدل خدمتگذاران خود بوده و شایسته بهترین خدمات هستند.

فرماندار بندر آستارا با بیان‌اینکه گام برداشتن در مسیر تخریب دولت و کمرنگ جلوه دادن تلاش‌ها و اقدامات  مثبت؛ مصداق بارز خیانت به مردم و نظام است، تصریح‌کرد: افرادی که در این راستا قدم بر می‌دارند بدانند اجازه نمی‌دهیم به اهداف شوم‌شان برسند.

وی با اشاره به اینکه سال گذشته بیش از ۳۳۰ میلیون ریال اعتبار برای رفع مشکلات آبی شهرستان آستارا هزینه شد، گفت: همچنین در سال گذشته یک‌هزار و ۳۷۰ میلیون ریال اعتبار به منظور رفع مشکلات فاضلابی شهرستان هزینه شد.

شهاب‌زاده از گازرسانی بیش از ۹۸ درصدی در شهرستان آستارا خبر داد و اظهارکرد: امسال ۲ روستای باقی مانده نیز گازرسانی می‌شود.

عالی‌ترین نماینده دولت در بندر آستارا با بیان‌اینکه ۶۷ میلیارد ریال در راستای برطرف کردن مشکلات راهداری و اجرای ۱۱ پروژه بزرگ در شهرستان هزینه شده است، ادامه داد: همچنین ۳۴ میلیاردریال در خصوص طرح‌های هادی و آسفالت هزینه انجام شده، که با تکمیل سایر پروژه‌های در دست اقدام بزودی همه مشکلات این حوزه نیز حل می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه اتمام پروژه‌های نیمه تمام همه دستگاه‌ها در شهرستان آستارا در اولویت باشد، تصریح‌کرد: تا به اتمام رسیدن طرح‌های ناتمام هیچ پروژه جدیدی تعریف نشود.

شهاب‌زاده خاطرنشان‌کرد: تمامی اقدامات و اولویت‌بندی پروژه‌ها همسو با شعار سال و عملکرد دولت باشد و مدیری اقدامی سلیقه‌ای در هیچ ارگانی نداشته باشد.

یاسر همدمی نیز در این جلسه، اظهارکرد: شعارقوه قضاییه« برای مردم در راه عدالت» است.

دادستان عمومی و انقلاب بندر آستارا با بیان‌اینکه احیای حقوق عامه از جمله تامین امنیت، سلامت، بهداشت عمومی، حفاظت از جنگل‌ها، مرتع‌ها و تولید ملی از اولویت‌های دستگاه قضا است، گفت: برحل مشکلات مردم مردم و تکمیل طرح‌های مهم ملی و استانی مورد توجه است و در این راستا تلاش می‌کنیم.

سرهنگ عبدالعلی شعبانی نیز در این جلسه بر مشارکت همه دستگاه‌ها برای مبارزه با فساد در شهرستان آستارا تاکید کرد.

فرمانده نیروی انتظامی بندر آستارا افزود: مهم‌ترین خواسته مردم در همه نقاط کشور به‌ویژه شهرستان آستارا با توجه به مسافر پذیر بودن آن برقراری امنیت در همه زمینه‌های اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی است که اگر همکاری همه ارگان‌ها نباشد در این زمینه موفق نمی‌شویم.

سرهنگ شعبانی از رسانه‌ها خواست تا در زمینه‌های مختلف اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی همچون همیشه کمک حال نیروی انتظامی باشند تا با انعکاس درست و به موقع اقدامات و دستاوردها  بهترین عملکردها رقم بخورد.

کد خبر 1759193

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha