بازدارندگی نظام مرهون رهبری‌های داهیانه مقام معظم رهبری و تبعیت نیروهای مسلح است

امیر غلامعلیان با گرامیداشت روز ارتش گفت: بازدارندگی نظام مرهون رهبری‌های داهیانه مقام معظم رهبری و تبعیت نیروهای مسلح است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان؛ امیر غلامعلیان، صبح چهارشنبه(۲۹ فروردین) در مراسم رژه اقتدار نیروهای مسلح مستقر در استان با اشاره به برگزاری برنامه‌های بزرگداشت روز ارتش طی یک دهه در استان؛ افزود: این روز یادگار ارزشمند امام راحل است.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای جنوب‌شرق ارتش گفت: در چنین روزی بنا به فرمان تاریخی امام راحل که ناشی از بصیرت ایشان بود، دستور دادند ارتش با همه ساز و برگ خود در میدان‌های شهرهای کشور به رژه پرداخته و صلابت و اقتدار خود را به نمایش بگذارد.

وی ادامه داد: ماحصل این پیام نورانی باعث مانایی ارتش شد؛ ارتشی که نقش اصلی در جلوگیری از تجزیه کشور در اول انقلاب علیرغم همه بحران‌ها و فتنه‌انگیزی های منافقان و جدایی طلبان داشت.

امیر غلامعلیان نقش فرماندهی شهید سیدمحمدولی قرنی به عنوان اولین رئیس ستاد مشترک ارتش را مورد توجه قرار داد و گفت: آن شهید در دوره کوتاه مسئولیت  ۴۳ روزه خود نقش اصلی در سرکوب توطئه فتنه‌گران و جدایی طلبان در غرب و شمال کشور داشت.

وی با بیان اینکه حضور ارتش در هشت سال دفاع مقدس، بازسازی کشور، مشارکت‌های اجتماعی و بازوی ولایت بر کسی پوشیده نیست؛ اظهار کرد: خداوند را شاکریم که امروز ارتش جمهوری اسلامی در کنار سایر نیروهای مسلح به چنان بازدارندگی و بالندگی رسیده که یکی از ارکان اصلی امنیت در اقتدار و ماندگاری آن هست.

امیر غلامعلیان ادامه داد: خداوند را شاکریم که افتخار سربازی نظام را در این برهه از زمان نصیب ما کرده تا در سایه ولایت سربازی صادق برای نظام باشیم.

وی با تصریح به این‌ موضوع که قطعاً بازدارندگی امروز در سایه رهبری داهیانه مقام معظم رهبری و اطاعت از فرامین معظم له توسط سربازان ایشان در نیروهای مسلح است؛ گفت: خدا را شاکریم نعمت امنیت در سرتاسر مرزهای ما حاکم است و این امنیت حاکی از حضور سربازان جان برکف نیروی زمینی در حدود و ثغور جمهوری اسلامی است.  

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای جنوب‌شرق ارتش اظهار کرد: امروز یگان‌های قرارگاه در سرحدات مرزی و در شمال سیستان و نواحی ساحلی خلیج فارس و سواحل دریای عمان مرزبانی این خاک مقدس را به عهده دارند و افتخار می‌کنیم تا این لحظه اجازه تعدی به دشمنان قسم خورده را ندادیم.

وی در پایان اظهار امیدواری کرد: این راه رو به رشد و تعالی معنوی و بصیرتی نیروهای مسلح تا ظهور ادامه یابد.

کد خبر 1759233

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha