اقتدار نیروی دریایی ارتش نتیجه رشد توأمان علم و عمل است

حسینی پور عملیات ناوگروه ۸۶ را یکی از افتخارات ارتش جمهوری اسلامی به ویژه دانشگاه علوم دریایی امام خمینی(ره) نوشهر دانست و گفت: اقتدار نیروی دریایی ارتش نتیجه رشد توأمان علم و عمل است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان مازندران،سید محمود حسینی پور-استاندار مازندران در رژه ارتش جمهوری اسلامی در میدان شهید قاسمی ساری ضمن گرامیداشت یاد و نام ۱۰هزار و ۴۴۰شهید به ویژه شهدای والامقام ارتش جمهوری اسلامی ایران در این خطه از شمال کشور با بیان اینکه ارتش جمهوری اسلامی ایران مردمی ترین ارتش دنیاست، اظهار کرد:ولایت پذیری و مردم پایه بودن در صحنه های مختلف توسط ارتش جمهوری اسلامی ایران به منصه ظهور گذاشته شده است.

وی بااشاره به نقش اثرگذار ارتش در دوران انقلاب و دفاع مقدس، افزود: امام خمینی(ره) بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی خطاب به ارتش جهموری اسلامی فرمودند: «افتخار و آفرین بر ارتشی که در اوج تصمیم جاودانه خود حصار تعبد طاغوت را شکست و «برج و باروی» رژیم سلطنت و حکومت ۲۵۰۰ ساله شاهنشاهی را به آتش کشید و خود را از قیود حاکمیت ستمگران و مستشاران آمریکایی که با هزاران آمال و آرزو برای منافعشان از ایران جزیره ثبات ساخته بودند، رهایی بخشید.»

حسینی پور ضمن گرامیداشت یاد و نام شهیدان شیرودی، کشوری و خلعتبری از شهدای پرافتخار ارتش در مازندران، گفت: دانشگاه علوم دریایی امام خمینی(ره) نوشهر از افتخارات مازندران است که همیشه مورد توجه مقام معظم رهبری بوده است.

وی با بیان اینکه نیروهای مسلح به برکت جهموری اسلامی ایرانی نیروهایی مکتبی و نمایشگاهی از قدرت های ارزشی و اسلامی هستند، ادامه داد: ارتش جمهوری اسلامی در سایه تحولات کشور به انواع تجهیزات و تسلیحات نظامی مجهز شده که شایسته تحسین است.

حسینی پور با بیان اینکه امنیت و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی برپایه نیروهای مومن و مقتدر هرگز قابل شکست نخواهد بود، افزود: اقدام مقتدرانه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با همکاری همه ی نیروهای مسلح در تنبیه رژیم کودک کش اسرائیل، اثبات میزان توانمندی کشور در حفظ حریم امن این مرز و بوم است.

وی با بیان اینکه ملت ایران اسلامی همیشه پشتیبان و قدردان ازخودگذشتگی سربازان غیور کشور خود هستند، گفت: نیروهای مسلح درقلب و جان ملت جای دارند.

استاندار مازندران به عملیات ناوگروه ۸۶ نیروی دریایی اشاره کرد و افزود: این عملیات یکی از افتخارات ارتش جمهوری اسلامی به ویژه دانشگاه علوم دریایی امام خمینی(ره) نوشهر است.

وی با اشاره به دستاوردهای ارتش در حوزه دریایی خاطرنشان شد: اقتدار امروز نیروی دریایی ارتش نتیجه رشد توأمان علم و عمل است.

کد خبر 1759250

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha