عملیات «وعده صادق» اقتدار نیروهای مسلح را نشان داد

زنگانه گفت: عملیات «وعده صادق» اقتدار نیروهای مسلح را نشان داد و شگفتی دنیا را از پیشرفت‌های نظامی و دفاعی جمهوری اسلامی ایران برانگیخت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان گلستان، علی‌ محمد زنگانه امروز (چهارشنبه ۲۹ فروردین) در رژه مشترک نیروهای مسلح استان گلستان که به مناسب روز ارتش برگزار شد، با اشاره به عملیات «وعده صادق»، گفت: این عملیات سبب تغییر موازنه های قدرت در جهان شد و اقتدار نیروهای مسلح را نشان داد.

استاندار گلستان افزود: این عملیات شگفتی دنیا را از پیشرفت‌های نظامی و دفاعی جمهوری اسلامی ایران برانگیخت و پاسخ مشروعی به تجاوزگری رژیم صهیونیستی بود.

وی با اشاره به شلیک بیش از ۱۰۰ پهپاد و موشک به مواضع رژیم صهیونیستی، گفت: رژیم جعلی صهیونیستی برخلاف ادهاهای خود، نتوانست مانع اصابت هیچ کدام از سامانه‌ها و سپرهای موشکی به اهداف مورد نظر شود.

زنگانه افزود: این عملیات هشداری به رژیم خبیث و غاصب صهیونیستی بود تا بداند موشک‌های جمهوری اسلامی ایران در برابر دست درازی دشمنان، آماده پاسخگویی سخت و قاطع است.

وی با گرامیداشت روز ارتش با اشاره به رشادت های ارتش جمهوری اسلامی ایران،  گفت: انجام مأموریت‌های مختلف همچون؛ برپایی بیمارستان صحرایی در مراکز کم ‌برخوردار توسط ارتش نشان از توجه این نهاد مقدس به مناطق محروم است.

استاندار گلستان افزود: ارتش جمهوری اسلامی ایران در برابر هر گونه تعرض آماده پاسخگویی است.

کد خبر 1759288

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha