شهدای رسانه، شهدایی مظلوم بودند

مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در امور ایثارگران با اشاره به اینکه شهدای رسانه شهدایی مظلومی بودند، گفت: ما تقوا و عبادت رزمندگان را مشاهده کردیم و بسیاری از موارد قابل تصور کردن نبود .

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، «اصغر امیرنیا» امروز در نخستین یادواره شهدای هنرمند«فرهنگ، هنر، رسانه» استان کهگیلویه و بویراحمد، با گرامی داشت روز ارتش و تبریک عملیات وعده صادق سپاه پاسداران در حمله به مواضع رژیم صهیونسیتی، اظهار کرد: یاد و نام ۲۸ شهید هنرمند استان کهگیلویه و بویراحمد را گرامی می‌داریم و سعادت و آسایشی که وجود دارد به برکات امام راحل و رزمندگان و شهدای انقلاب اسلامی است.

مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در امور ایثارگران با بیان اینکه در وصیت‌نامه شهدا می‌بینیم که همه شهدا باور داشتند که زمانی که جان خود را فدای ایران اسلامی کردند بر سفره نعمت پروردگار خود خواهند نشست، گفت: شهدای هنرمند و رسانه در دفاع مقدس بی بدیل بود و توانستیم از اتفاقاتی که در جنگ رخ داد بتوانیم مرور کنیم، به تعبیر رهبر انقلاب رسانه آنقدر قوی است که می‌تواند جای جلاد و شهید را عوض کند.

وی ادامه داد: اتفاق عملیات وعده صادق بزرگ بود که رژیم صهیونسیتی و دشمنان نتوانستند این اتفاق را منکر شوند، آنها درصدد بودند و هستند تلفات را مخدوش و نشان ندهند، آنها به دنبال کوچک‌نمایی این رویداد هستند که در این راستا نقش اهالی رسانه اهمیت فراوانی دارد.

امیرنیا گفت: رسانه ها علاوه بر نقش زینب گونه نقش انعکاس رویدادها و رسانه را ایفا می‌کردند، رزمنده‌ها سلاحی داشتند و با جان خود اسلحه را حمل می‌کردند، اما شهدای رسانه یا سلاح نداشتند و صرفا با ضبط صوت و میکروفن در حال ثبت رویدادها بودند و یا در زمان استراحت رزمندگان آنها در حال نقاشی و خوشنویسی بودند، امام راحل در آن زمان می‌فرمودند اهمیت انتشارات کمتر از اهمیت خون شهیدان نیست. 

مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در امور ایثارگران با اشاره به اینکه شهدای رسانه شهدایی مظلومی بودند، گفت: ما تقوا و عبادت رزمندگان را مشاهده کردیم و بسیاری از موارد قابل تصور کردن نبود و وقتی وصیت نامه شهدا را نگاه می‌کنیم باید همراه با تعمق و تدبر باشد.

کد خبر 1759309

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha