طلاب برای گسترش و تبلیغ و تقویت مبانی دینی در جامعه تلاش کنند

آیت الله دری نجف آبادی گفت: طلاب علوم دینی در راستای گسترش و تبلیغ و تقویت مبانی دینی در جامعه تلاش کنند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از استان مرکزی، آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی امروز (۲۹ فروردین) در کلاس درس اخلاق ویژه طلاب اراک، ضمن تبریک پیروزی غرورآفرین رزمندگان اسلام در تنبیه متجاوز، گفت: این پیروزی و موفقیت نشان از توان بالای رزمندگان اسلام و دلیر مردان سپاه پاسداران در دفاع از مرزها و امنیت کشور است.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اراک، پیرامون حمله موشکی و پهبادی جمهوری اسلامی ایران به سمت سرزمین های اشغالی و مواضع رژیم صهیونیستی، افزود: حمله موشکی و پهبادی جمهوری اسلامی ایران به سرزمین های اشغالی و مواضع رژیم صهیونیستی همانند طوفان الاقصی کار بسیار بزرگی بود و ثمرات بسیار مهمی در جهان اسلام و مقاومت اسلامی داشت.

وی افزود: روحانیت و طلبگی توفیق بزرگ الهی است و نباید تحت تاثیر تبلیغات رسانه های معاند و ضد انقلاب قرار گرفت و تا جایی که می توان باید برای گسترش و تبلیغ و تقویت مبانی دینی در جامعه تلاش کرد.

امام جمعه اراک همچنین ضمن تبریک به مناسبت روز ارتش، بیان کرد: منافقین و ضد انقلاب در اوایل پیروزی انقلاب اسلامی درصدد انحلال ارتش بودند تا بتوانند بر کشور مسلط شوند ولی امام خمینی (ره) چنین اجازه ای ندادند.

کد خبر 1759319

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha