نشست هماهنگی برگزاری بیست و یکمین اجلاس بین المللی پیرغلامان حسینی+فیلم

نشست هماهنگی برگزاری بیست و یکمین اجلاس بین المللی پیرغلامان حسینی به میزبانی کرمان-پایتخت مقاومت- با حضور مسئولین ارشد استان و رئیس مرکز بسیج سازمان صدا و سیمای کشور برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان؛ بیست و یکمین اجلاس بین المللی پیرغلامان حسینی قرار است در آستانه ماه محرم امسال به میزبانی پهناورترین استان کشور برگزار شود و از این رو جلسات هماهنگی آن به صورت مستمر برگزار می‌شود.
تازه ترین این جلسات چهارشنبه پنجم اردیبهشت ماه و با حضور نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه کرمان، استاندار، رئیس مرکز بسیج سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی و... برگزار شد.


ابتدای این جلسه علی بیگ‌زاده، معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری از تشکیل کمیته‌های چهارگانه هماهنگی و پشتیبانی؛ فرهنگی، اجتماعی و امنیتی؛ هماهنگی امور اقتصادی و کمیته برگزاری مراسم خبر داد که به جز کمیته آخری با محوریت صدا و سیمای مرکز استان؛ مسئولیت مابقی کمیته‌ها با معاونین استاندار است.
وی این کمیته‌ها را عهده دار امور اسکان، پذیرایی، ایاب و ذهاب، تشریفات، ارتباطات و زیرساخت؛ امور علمی آموزشی و فرهنگی و امور امنیتی؛ اطلاع رسانی و تبلیغات و پوشش رسانه‌ای برگزاری مراسم، فضای مجازی و تبلیغات شهری دانست و افزود: میهمانان ویژه‌ای از داخل و خارج کشور در اجلاس خواهیم داشت.

نشست هماهنگی برگزاری بیست و یکمین اجلاس بین المللی پیرغلامان حسینی+فیلم


محمدمهدی فداکار، استاندار کرمان هم در این جلسه برگزاری چنین همایشی را یک کار دلی و فارغ از مسائل ساختاری و اداری دانست و افزود: خیلی از ماها آرزو داریم در یک موکب حتی چای بدهیم و این اجلاسیه فرصتی برای خدمتگزاری به این آستان مقدس فراهم کرده و لازم است از ظرفیت دستگاه‌ها برای خدمت‌رسانی استفاده شود.
وی با اشاره به میزبانی استان کرمان اظهار کرد: این اجلاس فرصتی برای معرفی پیرغلامان و هیئت‌های باسابقه کرمانی است تا مردم نیز آنان را بشناسند.

نشست هماهنگی برگزاری بیست و یکمین اجلاس بین المللی پیرغلامان حسینی+فیلم


استاندار کرمان از تدارک افتتاحیه و اختتامیه مفصلی برای اجلاس بیست و یکم پیرغلامان حسینی در کرمان خبر داد و گفت: فضایی امام حسینی شکل می‌گیرد که
پشتیبانی از این کار آبرومند یک ضرورت است و در پرچمی که بلند می‌کنیم نباید کوتاهی شود.
پس از ایراد سخنان امام جمعه و رئیس مرکز بسیج سازمان صدا و سیما که پیش از این در همین رسانه منتشر شد؛ معاون استاندار کرمان از حجت‌الله موسوی قوام، مدیر دفتر نمایندگی ستاد دیه استان که مداح هم هست؛ درخواست کرد تا برای امام حسین علیه‌السلام و با توجه به تقارن این جلسه با سالروز شهادت حمزه سیدالشهداء و رحلت حضرت عبدالعظیم حسنی علیه‌السلام مرثیه خوانی کند.

کد خبر 1760235

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha