دانش آموزان کلاس اولی آران و بیدگل پای درس امام رضا(ع)

دبیر کانون‌های خدمت رضوی آران و بیدگل گفت: ۱۶۰ دانش آموز کلاس اولی آران و بیدگلی در ویژه برنامه امام رضایی در تدریس نشانه (ضـ ض) مهمان امام رئوف بودند.

عباس آذرباد در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در آران و بیدگل گفت: دانش آموزان کلاس اولی آران و بیدگلی در ویژه برنامه امام رضایی در تدریس نشانه (ضـ ض) مهمان امام رئوف بودند.

دبیر کانون‌های خدمت رضوی آران و بیدگل افزود: این ایده جدید توسط کانون خدمت رضوی سلطان طوس و دبستان پسرانه صباحی با همکاری کانون خدمت رضوی تعلیم و تربیت اجرا شد و دانش آموزان دو مدرسه صباحی و ابریشم چی، نشانه ی جدید (ضـ ض) را در حالی آموختند که  خاطره ی زیبا و به یادماندنی امام رضایی را در مسجد محقق  و در کنار خادمین آستان مقدس امام رضا(ع)تجربه کردند.

آذرباد افزود: دانش آموزان در این برنامه علاوه بر یادگیری نشانه (ضـ ض) با مهربانی حضرت امام رضا(ع) و مفاهیم ارزشمند خادمی امام رضا(ع) و خدمت رضوی آشنا شدند .

دانش آموزان کلاس اولی آران و بیدگل پای درس امام رضا(ع)

دبیر کانون‌های خدمت رضوی آران و بیدگل بیان داشت: در این برنامه ۱۶۰ دانش آموز ابتدایی دختر و پسر به همراه معلمان گرامی و تعدادی از اولیای دانش آموزان حضور داشتند .

آذرباد ادامه داد: تلاوت قرآن کریم، قرائت صلوات خاصه توسط خادمین، ویژه برنامه پرچم گردانی امام رئوف(ع)، بیان داستان ضمانت ضامن آهو با نقالی یکی از دانش آموزان، هم خوانی سرود (امام رضا خیلی دوست دارم ...)توسط دانش آموزان پسر، هم خوانی سرود (بابا رضا)توسط دانش آموزان دختر، پویش نامه به امام رئوف(ع)(نوشتن نامه و برگزاری نمایشگاهی از نامه ها و تحویل نامه ها به خادمین رضوی برای ارسال به حرم)، اجرای پویش قرار من با امام رئوف(ع) از دیگر برنامه های این مراسم معنوی بود.

دبیر کانون‌های خدمت رضوی آران و بیدگل اظهار داشت: همچنین با پیگیری یاور رضوی کانون خدمت رضوی سلطان طوس، حسین بلالی بیدگلی نویسنده کتاب گنجینه زندگی به نیت امام رضا(ع) ۱۰۰ جلد کتاب خود را به دانش آموزان حاضر در این مراسم اهدا کردند.

دانش آموزان کلاس اولی آران و بیدگل پای درس امام رضا(ع)

کد خبر 1760352

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha