نمایندگان مجلس هشتم 6مصوبه از11 ایراد شورای نگهبان رابه مجمع تشخیص فرستادند

مجلس هشتم طیّ حداکثر سه ساعت بر6 مصوبه خود در بررسی 11 ایراد شورای نگهبان در خصوص لایحه مهم برنامه پنجم توسعه؛ اصرار و آنها را برای بررسی نهایی به مجمع تشخیص مصلحت نظام فرستاند.

به گزارش خبرگزاری شبستان؛ نمایندگان مجلس با اصرار بر 6 مصوبه خود در برنامه پنجم توسعه و اصلاح چند ماده دیگر کار بررسی ایرادات شورای نگهبان به برنامه پنجم توسعه را به پایان رساندند.
به گزارش خبرنگار پارلمانی مهر، نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی چهارشنبه شب در بررسی ایرادات شورای نگهبان نسبت به برنامه پنجم توسعه بر 6 مصوبه قبلی خود که مورد ایراد شورای نگهبان قرار گرفته بود اصرار کردند و این 6 مصوبه برای تعیین تکلیف نهایی به مجمع تشخیص مصلحت نظام رفت.
بنا بر گزارش خبرگزاری مهر، مصوبات مربوط به استفاده از تسهیلات مالی خارجی، مصوبه مربوط به صندوق توسعه ملی و مصوبه مربوط به ترکیب شورای پول و اعتبار مهمترین مصوباتی بود که شورای نگهبان نسبت به آن ایراد داشت که با اصرار مجلس بر نظر خود به مجمع تشخیص مصلحت نظام فرستاده شد.
شورای نگهبان در بررسی نهایی این مصوبات به 11 مورد ایراد گرفت که نهایتا 6 مورد به مجمع تشخیص مصلحت نظام فرستاده شد و باقی موارد اصلاح عبارتی شد.
پایان پیام/

کد خبر 10488

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha