رفتن به مسجد را دوست دارم/هر روز قرآن می‌خوانم

زینب شیری جعفرزاده، با اشاره به اینکه مسجد رفتن را به دلیل انجام فعالیت‌های فرهنگی قرآنی دوست دارد، گفت: قرآن در برنامه روزانه من جایگاه ویژه‌ای دارد.

«زینب شیری جعفرزاده» در حاشیه بازدید از سی و یکمین دوره نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم با حضور در غرفه ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد کشور در گفت وگو با خبرنگار گروه دین و اندیشه خبرگزاری شبستان، با اشاره به خاطره دیدار خود با مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی) اظهار کرد: این سعادتی بود که خداوند نصیب من کرد و از اینکه توانستم رهبر را ملاقات کنم بسیار خوشحال بودم و از بهترین لحظاتی بود که داشتم.

فرزند شهید مدافع حرم «حبیب‌الله شیری جعفرزاده» در ادامه به برخی از فعالیت‌های روزانه خود به عنوان حافظ کل قرآن کریم اشاره کرد و گفت: در طول ماه مبارک رمضان همواره صبح‌ها پس از اندکی استراحت، جزء‌هایم را به مادرم تحویل می دهم و کارهای قرآنی‌ام را انجام می دهم، همچنین همیشه قبل از افطار نیز قرآن می خوانم.

وی که امسال برای نخستین بار است که روزه کامل می‌گیرد و به قول معروف «روزه‌اولی» است، افزود: رفتن به مسجد را بسیار دوست دارم چون می توانم فعالیت‌های فرهنگی قرآنی را در مسجد داشته باشم، از جمله این کارها حفظ قرآن و صحبت با بچه‌های کوچکتر از خودم در مورد پیامبران است، هدفم این است که وقتی این کودکان بزرگتر شدند با این مباحث آشنایی نسبی از قبل داشته باشند.

«زینب شیری جعفرزاده» در ادامه از علاقه خود به عضویت در کانون‌های فرهنگی هنری مساجد گفت و ادامه داد: مسجد محلی برای اجرای بسیاری از برنامه های فرهنگی است و من از حضور خود در این فعالیت ها خوشحال هستم، به همسن و سالان خودم توصیه می‌کنم که همیشه کارهایشان را با تلاش و کوشش دنبال کرده و به نتیجه برسانند.

کد خبر 1756158

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha