بچه‌های مسجد تئاتر میزان را روی صحنه بردند

مدیر کانون فرهنگی هنری شهید صالحی از اجرای تئاتر میزان توسط گروه تئاتر کانون شهید صالحی با حضور داوران جشنواره بچه های مسجد خبر داد.

حجت‌الاسلام والمسلمین حسن فرزانه موحد، مدیرکانون فرهنگی هنری شهید صالحی در گفتگو با خبرگزاری شبستان در استان قم گفت: نمایش میزان در کانون شهید صالحی با حضور داوران جشنواره بچه های مسجد اجرا شد.

حجت‌الاسلام فرزانه موحد ادامه داد: این نمایش درباره بازیگری است که یک اجرای تک نفره برای جشنواره بچه های مسجد آماده کرد است اما در راه تصادف می کند و دو فرشته ی شانه چپ و راستش برای حساب کتاب او می آیند و در پایان نیز این بازیگر با شفاعت اهل بیت(ع) بهشتی می شود و فرصت دوباره ای برای زندگی به او داده می شود.

مدیرکانون فرهنگی هنری شهید صالحی تصریح کرد: نمایش میزان به کارگردانی متین ملک نژاد و نویسندگی یونس مودب و با بازی رضا ناظریان ، مهدی ناییج، محسن خلیلیان، ابولفضل مظفری و متین ملک نژاد روی صحنه رفته است.

اجرای تئاتر میزان به همت کانون فرهنگی هنری شهید صالحی

وی با بیان اینکه این نمایش کاری از کانون فرهنگی هنری شهید صالحی است افزود: کانون شهید صالحی چندین سال است که در بخش تئاتر فعالیت می کند.

حجت الاسلام و المسلمین فرزانه  در بخش دیگری از سخنان خود به فعالیت های کانون در بخش فضای مجازی و رسانه اشاره کرد و با بیان اینکه دنیای امروز، دنیای رسانه و فضای مجازی است و وقت فراوانی را در طول شبانه روز از نسل جوان ما می گیرد، گفت: یکی از دغدغه های بسیار مهمی که برای مسئولین، مربیان و دست‌اندرکاران کانون ایجاد شد مدت زمانی بود که جوانان و نوجوانان مجموعه در فضای مجازی و در عرصه رسانه به صورت  مستمر و روزانه سپری می کردند در نتیجه تصمیم گرفتیم که بتوانیم از این تهدید یک فرصت بسازیم.

اجرای تئاتر میزان به همت کانون فرهنگی هنری شهید صالحی

وی ادامه داد: مسئولین، دست اندرکاران و واحد رسانه‌ کانون با برنامه ریزی هایی که انجام دادند دوره‌ها و کلاس های آموزشی را برای نوجوانان و جوانان برگزار کردند که این دوره‌ها با حضور اساتید مجرب کلاس های مهارتی به صورت حضوری برگزار گردید. نوجوانان و جوانان کانون در این کلاس های با اصول و شیوه های فیلمسازی، کارگردانی و نویسندگی آشنا شدند. این دوره ها که به صورت مستمر در فضای کانون برگزار می‌شود با استقبال خوبی از طرف نوجوانان و جوانان کانون مواجه شده است.

حجت الاسلام و المسلمین فرزانه موحد همچنین به راه اندازی شبکه مجازی نوجوان TVاشاره کرد و افزود:  کانون شهید صالحی با توجه به اینکه نوجوانان و جوانان مجموعه به حد قابل قبولی در فضای مجازی و عرصه رسانه قدم گذاشته بودند و نسبتا دوره های خوبی را گذرانده بودند، اقدام به راه اندازی یک شبکه مجازی در عرصه فضای مجازی و رسانه به نام «نوجوان تی وی» کردند که در تمام پیام رسان ها و شبکه های اجتماعی و عرصه فضای مجازی در دسترس و قابل مشاهده است.

کد خبر 1759094

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha