یادبود سه نفر از اساتید پیشکسوت قرآن در هجدهمین جلسه تلاوت و استماع

هجدهمین جلسه تلاوت و استماع قرآن که اولین نوبت آن در سال جدید بود، باحضور جمع کثیری از پیشکسوتان، قاریان، حافظان و فعالان قرآنی و برقراری ارتباط برخط تصویری با قرآنیان سراسر کشور برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از حوزه ارتباطات شورای عالی قرآن، مدتی است که محفل تخصصی باعنوان “جلسه تلاوت و استماع قرآن کریم” در مجتمع امام خمینی(ره)، حسینیه الزهراء (س)، به میزبانی شورای عالی قرآن برگزار می شود.

هجدهمین جلسه تلاوت و استماع قرآن که اولین نوبت آن در سال جدید بود، باحضور جمع کثیری از پیشکسوتان، قاریان، حافظان و فعالان قرآنی و برقراری ارتباط برخط تصویری با قرآنیان سراسر کشور، چهارشنبه ۵ اردیبهشت ماه، از موعد نماز مغرب و عشاء آغاز شد و حدود سه ساعت به طول انجامید.

در این جلسه پرشور، نام و یاد سه نفر از پیشکسوتان قرآنی کشور؛ مرحوم هوشنگ بادپا، مرحوم حمیدرضا مسجدی و مرحوم ولی الله پوراحمدی که اخیراً به دیار باقی شتافتند، باحضور خانواده های ایشان گرامی داشته شد.

در این محفل که با مدیریت علی اکبر ملکشاهی، استاد و قاری بین المللی کشورمان همراه بود، حمیدرضا احمدی وفا، وحید نظریان و حبیب الله پوراحمدی از قاریان برجسته قرآن‌کریم، تلاوت های زیبایی را اجرا کردند. در بخشی از این مراسم، محسن و محمد بادپا فرزندان مرحوم هوشنگ بادپا، مهدی مسجدی برادر مرحوم حمیدرضا مسجدی و حبیب الله پوراحمدی، برادر مرحوم ولی الله پوراحمدی، به بیان نکاتی از ویژگی های شخصیتی این سه استاد فقید پرداختند.

پخش میان برنامه های تصویری از این اساتید مرحوم، از دیگر برنامه های جلسه هجدهم تلاوت و استماع بود. در پایان این جلسه نورانی، چشم‌های حاضران، با ذکر توسل زیبای محمدحسن حسن زاده قاری و مداح اهل بیت علیهم السلام، بارانی شد.

کد خبر 1760583

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha