هیات رئیسه در رابطه با بی نظمی های نمایندگان مقصر است

سیاسی :نماینده اصفهان درمجلس هیات رئیسه مجلس را در رابطه با بی نظمی نمایندگان در بررسی برنامه پنجم توسعه مقصر دانست و گفت : هیات رئیسه گاهی با کسانی که بی نظم هستند شوخی دارد .

 

 

حسن کامران ، نماینده اصفهان در مجلس شورای اسلامی در رابطه بی نظمی های نمایندگان برای حضور در صحن علنی مجلس در هنگام بررسی لایحه برنامه پنجم توسعه به خبرنگار ایشان گفت: هیات رئیسه در رابطه با بی نظمی مقصر است و گاهی با افرادی که بی نظم هستند شوخی دارد.

وی اظهار کرد:ما در ماده 81 آیین نامه داخلی مجلس سوگند یاد کردیم که به وظایف خود عمل کنیم و آنها را اجرایی کنیم و اگر هیات رئیسه این موارد را اجراء می کرد خیلی از این مسایل حل و فصل می شد.

کامران تصریح کرد هیات ریسه تا حالا  حتی یکبار افرادی که پیش از حد مجاز غایب بوده اند و یا تاخیر داشته اند را طبق آببن نامه توبیخ نکرده است.

وی با ابراز امیدواری از اینکه هیات رئیسه در اجراء آیین نامه کوشا باشد ، یاد آور شد: بهتر بود که در هنگام بررسی لایحه برنامه پنجم توسعه که مهمترین برنامه برای پنج سال آینده کشور است تمامی مرخصی های نمایندگان لغو می شد اما  متاسفانه هیات رئیسه چنین نکرد.

نماینده اصفهان در خانه ملت ادامه داد: در حال حاضر که عدد مجلس به دلیل برگشتن نمایندگان از سفر زیاد شده است،می بینیم که مجدداً تقاضا برای گرفتن مرخصی رو به افزایش رفته است و هیات رئیسه باید در این مورد  مدبریت لازم را اعمال کند.

پایان پیام /


 

کد خبر 2104

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha