تأخیر دولت در ارائه لایحه بودجه سال 90 موجه است

نایب‌رییس اول مجلس در پاسخ به تذکر نماینده درگز در رابطه با تأخیر در ارایه لایحه بودجه از سوی دولت ضمن رد تذکر؛ گفت:این تأخیر به دلیل این است که باید لایحه بودجه سال 90 با نگاه به برنامه پنجم تنظیم و ارایه شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان، محمدعلی دلاور، نماینده درگز در ادامه جلسه چهارشنبه یک دی در تذکری آیین‌نامه‌ای و با استناد به ماده 216 آیین‌نامه داخلی مجلس گفت: دولت موظف است لایحه بودجه را تا پایان 15 آذر به مجلس تسلیم کند.

وی خطاب به ابوترابی‌فرد که ریاست جلسه را به عهده داشت، گفت: تاکنون در این زمینه اقدامی صورت نگرفته است پس به دولت ابلاغ بفرمایید؛ که لایحه را هر چه زودتر به مجلس ارایه دهد.

حجت‌الاسلام محمدحسن ابوترابی‌فرد که ریاست جلسه را بر عهده داشت تذکر وی را وارد ندانست و گفت: بحث مهم دولت و مجلس در سال جاری بحث برنامه پنجم توسعه بود و قرار است دولت هم بودجه سال 90 را با نگاه به برنامه پنجم توسعه تنظیم کند.

وی اظهار کرد: آنچه برای ارایه لایحه بودجه به مجلس از سوی دولت تأخیر افتاده است به دلیل تنظیم بودجه در چهارچوب برنامه پنجم توسعه است که در صورت تصویب نهایی برنامه پنجم توسعه قطعا لایحه بودجه سال 90 نیز به مجلس ارایه خواهد شد.

پایان پیام/

کد خبر 6661

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha