معاون برنامه ریزی و نظارت راهبردی رئیس جمهور در کمیسیون تلفیق

معاون برنامه ریزی رئیس جمهور در کمیسیون تلفیق حاضر می شود تا درباره لایحه بودجه90گزارش دهد//آخرین تحولات کشورهای مصر و تونس با حضور ولایتی مشاور بین الملل مقام معظم رهبری در کمیسیون امنیت ملی بررسی می شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان، اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی یکشنبه یک اسفند اخرین اخبار و تحولات کشورهای مصر و تونس را با حضور ولایتی مشاور بین الملل مقام معظم رهبری بررسی می کنند.

در همین روز دو نفر از اعضای کمیسیون برای عضویت در کمیسیون تلفیق رسیدگی به لایحه بودجه سال 90 کل کشور انتخاب می شوند.

این کمیسیون سه شنبه 3 اسفند میزبان معاونت برنامه ریزی و نظارت راهبری ریاست جمهوری برای استماع گزارش وی از لایحه بودجه سال 1390 کل کشور خواهند بود.

کارگروه روابط خارجی این کمیسیون یکشنبه یک اسفند روابط جمهوری اسلامی ایران و امارات متحده عربی را با حضور مسئولان زیربط بررسی می کند.

کمیسیون انرژی یکشنبه اسفند میزبان وزیر نفت برای پاسخگویی به سوالات جمعی از نمایندگان خواهند بود.

کمیسیون قضایی و حقوقی سه شنبه 3 اسفند طرح رسیدگی به اموال و دارایی های مسئولان و مقامات جمهوری اسلامی ایران را اعاده شده از شورای نگهبان را بررسی می کند.

کمیسیون برنامه بودجه محاسبات نیز یکشنبه، سه شنبه، چهارشنبه و پنج شنبه هفته جاری کلیات بودجه سال 1390 کل کشور را بررسی خواهند کرد.

کمیسیون شوراهای امور داخلی کشور نیز یکشنبه یک اسفند طرح اصلاح قوانین نحوه معرفی انتخاب و فعالیت ناظرین و ساماندهی امور نظارتی مجلس شورای اسلامی را بررسی خواهند کرد.

این کمیسیون سه شنبه 3 اسفند طرح اصلاح ماده 77 قانون شهرداری مصوب 1334 و اصلاحات بعدی آنرا بررسی خواهند کرد در کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی نیز یکشنبه یک اسفند مراسم تقدیر و تشکر از زحمات و تلاشهای بهبهانی، وزیر راه و ترابری را در زمان وزارتش برگزار می شود.

در جلسه همین روز کمیسیون عمران گزارش عملکرد بودجه سال 1389 وزارت راه و ترابری و دستگاه های تابعه ارایه خواهد شد و ضمن اینکه بودجه پیشنهادی سال 90 در جلسه این کمیسیون بررسی خواهد شد.

وکلای ملت در کمیسیون فرهنگی سه شنبه 3 اسفند میزبان مدیرعامل بنیاد ملی بازیهای رایانه ای برای ارایه به گزارش وی خواهند بود.

این کمیسیون در همین سند میزبان معاونت های سینمای و هنری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی برای ارایه گزارش وی خواهند بود.

بررسی پیش نویس طرح ساماندهی مساجد بین المللی و انتخاب دو نفر از اعضا کمیسیون برای عضویت در کمیسیون تلفیق رسیدگی به لایحه بودجه سال 1390 کل کشور از دیگر برنامه های این کمیسیون در این روز خواهد بود.

پایان پیام/
 

کد خبر 21682

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha