تابحال هیچ گزارشی درباره لایحه بودجه90 از کمیسیونهای تخصصی ارسال نشده

سخنگوی کمیسیون تلفیق ضمن اینکه از تلاش جدی کمیسیون متبوعش برای نهایی شدن لایحه بودجه 90 تا پایان سال خبر داد؛ گفت:اگر کمیسیون‌ها گزارش‌ خود را به کمیسیون تلفیق ارایه دهند؛هرچه سریع‌تر وارد جزییات بودجه می‌شویم.

به گزارش خبرگزاری شبستان، محمدمهدی مفتح، سخنگوی کمیسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی در حاشیه جلسه علنی سه‌شنبه 17 اسفند در جمع خبرنگاران گفت: ما در کمیسیون تلفیق مقدمات بحث لایحه بودجه را شروع کردیم و آیین‌نامه آن را نیز تدوین کردیم و در حال حاضر وارد بحث کلیات بودجه که بیشتر در مورد بحث درآمدها و آثار اقتصادی بودجه است، شدیم.

وی اظهار کرد: جزء اصلی کار ما منوط به وصل گزارش‌های کمیسیون‌های تخصصی مجلس شورای اسلامی است که اگر کمیسیون‌ها گزارش‌های خود در مورد لایحه بودجه 90 را با کمیسیون تلفیق ارایه دهند ما هر چه سریع‌تر وارد جزییات بودجه می‌شویم اما هنوز تاکنون هیچ کمیسیونی گزارشی را به کمیسیون تلفیق ارایه نداده است.

وی با بیان اینکه ما کارهای کلی بودجه را تا زمانی که گزارش‌های کمیسیون‌های تخصصی به کمیسیون تلفیق ارایه شود، ادامه می‌دهیم، یادآور شد: تمام تلاش و اراده ما در کمیسیون تلفیق این است که هر چه سریع‌تر این لایحه را در سه شیفت کاری بررسی کنیم و به صحن علنی مجلس برای بررسی نهایی ارایه دهیم که تا پایان سال لایحه بودجه 90 نهایی شود و برای اجرا به دولت ابلاغ شود.

سخنگوی کمیسیون تلفیق بیان کرد: همان‌طور که می‌دانید در سال‌های قبل ما علاوه بر 15 روز فرصت قانونی برای بررسی لایحه بودجه در کمیسیون تلفیق چند روز را نیز اضافه کردیم که معلوم نیست امسال چه پیش خواهد آمد.

وی ادامه داد: تمام تلاش‌مان این است که با حفظ کیفیت کار در حداقل وقت کار بررسی لایحه بودجه 90 را در کمیسیون تلفیق به پایان برسانیم.

پایان پیام/
 

کد خبر 25803

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha