تشکر لاریجانی از نمایندگان برای کاهش غیبت ها حین بررسی برنامه پنجم توسعه

رییس مجلس پس از پایان بررسی مواد مراعا مانده لایحه برنامه پنجم توسعه از همه نمایندگان و کمیسیون‌های تخصصی مجلس و دولت تشکر کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان، نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز چهارشنبه 17 آذر مواد پایانی لایحه برنامه پنجم توسعه را که به کمیسیون تلفیق برای بررسی ارجاع شده بود، بررسی کردند و امکان بررسی این لایحه در مجلس به اتمام رسید.

لاریجانی رییس مجلس شورای اسلامی پس از پایان بررسی این لایحه از تلاش نمایندگان، کمیسیون‌های تخصصی مجلس، کمیسیون تلفیق، هیئت‌رییسه مجلس، مرکز پژوهش‌های مرکز، معاونت قوانین، رییس جمهور، هیئت دولت، معاونت برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی رییس جمهور، رسانه‌ها و تمامی کسانی که در طول این برنامه زحمت کشیده‌اند، تشکر کرد.

وی با تشکر ویژه از نمایندگان گفت: ما مجبور بودیم برای انضباط مجلس اسامی تأخیرکنندگان و غایبان را بخوانیم که این برنامه یکی از اسناد مهم کشور است که با وجود شما نمایندگان به اتمام رسید و امیدواریم برای روشن کردن مسیر راه کشور به خوبی اجرایی شود.

وی همچنین در سخنان خود با اشاره به توقف چند روزه کاروان کمک‌رسانی آسیایی به مردم غزه از ایران گفت: این کاروان بر سر راه خود از مسیر ایران عبور می‌کند و از نمایندگان می‌خواهیم که تمام تلاش خود را برای کمک‌رسانی به مردم غزه ادامه دهند.

وی از نمایندگان خواست از این کاروان که از شهرهای مختلف عبور می‌کند، استقبال گرمی داشته باشند.

پایان پیام/
 

کد خبر 3845

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha